oho
Mä kyllä ihmettelen, missä te jotkut olette töissä, jos tosissanne väitätte, että 90 % lapsiperheistä käyttäytyy tähän tyyliin:
Meillä kolme poikaa (nyt 11v, 8v ja 4v) ja vaikka olen välillä yksinänikin käynyt heidän kanssaan ravintolassa tai muussa ruokapaikassa (lasten ollessa tosi pieniä), emme me koskaan tuollaista yllä mainittua siivoa ole jättäneet taaksemme, enkä vastaavaa kyllä havainnut suurimmassa osassa muitakaan pöytiä, jossa oli ruokailemassa lapsiperheitä. Mulle on sitten ilmeisesti käynyt aina tosi hyvä tuuri ajan, paikan ja kanssaruokailijoiden suhteen, sillä oman kokemukseni perusteella noita sikailijoita on ollut maksimissaan 10-20 % ruokailijoista. Toivottavasti samainen tuuri jatkuu tulevaisuudessakin.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;24851080:Toki lattioille tippuu jotain enkä tarkoita ettei jälkiä saa jäädä, mutta lähinnä sellainen et lapsi saa sotkea juomat pitkin pöytäliinoja leikkiessään ja syödfä pöydältä ruokansa vaikka lautanen olisi vieressä. Sitten revitään papereita ja sotketaan ja kaadetaan se juomakin ja se ei haittaa jos siitä mainittaisiin meille työntekijöille niin sen saisi siivota.