H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis mua ei sit testattu mutta kahden lääkärin diagnoosi oli kyseinen.
Särki. Joka hiton raajaa ja kohtaa. Kuumetta. Kolme päivää neljässäkympissä, neljä vähän vähemmällä, Ja sit tää yskä. Kauhea yskä.
Rehellisesti kamalin tauti mitä olen sairastanut mutta sairaalaan en mennyt vaikka olisin päässyt. Eli ei minusta tappava.
(lähinnä vastaavaa ehkä ovat olleet rintatukehdukset. siis se kuumeinen olo kun ei kertakaikkiaan vaan voi tehdä mitään ja sattuu ja paleltaa ja on horkka ja...)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Korkea kuume viikon ja ne säryt.. Vähän vähäpätöisempänä oireena yskä. Mutta se hengenahdistus, se on se pelottava osuus. Kun ei tahdo henki kulkea enää persreiänkään kautta, siinä iskee paniikki. Nukuin viikon istualtaan, kun se oli ainoa asento jossa henki jotenkin kulki.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis mua ei sit testattu mutta kahden lääkärin diagnoosi oli kyseinen.
Särki. Joka hiton raajaa ja kohtaa. Kuumetta. Kolme päivää neljässäkympissä, neljä vähän vähemmällä, Ja sit tää yskä. Kauhea yskä.
Rehellisesti kamalin tauti mitä olen sairastanut mutta sairaalaan en mennyt vaikka olisin päässyt. Eli ei minusta tappava.
(lähinnä vastaavaa ehkä ovat olleet rintatukehdukset. siis se kuumeinen olo kun ei kertakaikkiaan vaan voi tehdä mitään ja sattuu ja paleltaa ja on horkka ja...)
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Korkea kuume viikon ja ne säryt.. Vähän vähäpätöisempänä oireena yskä. Mutta se hengenahdistus, se on se pelottava osuus. Kun ei tahdo henki kulkea enää persreiänkään kautta, siinä iskee paniikki. Nukuin viikon istualtaan, kun se oli ainoa asento jossa henki jotenkin kulki.
oletko perusterve, vai kärsitkö esim.astmasta
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis mua ei sit testattu mutta kahden lääkärin diagnoosi oli kyseinen.
Mutta todellista tietoahan sinulla ei ole oliko kyseessä kuitenkaan possutauti. Nuo samat oireet oli ystävälläni, ja hän sanoi että oikeesti tuntui että kuolee, oli hyvin huonolla hapella monta päivää, ja kuume 40astetta monta pv. useiden lääkärikäyntien jlk ja vihdoin testitulosten saavuttua ei kyseessä ollutkaan possutauti, vaikka sitä vahvasti lääkäritkin epäili. Eli varman diagnoosin saa vain testillä.
Alkuperäinen kirjoittaja sh2:Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis mua ei sit testattu mutta kahden lääkärin diagnoosi oli kyseinen.
Mutta todellista tietoahan sinulla ei ole oliko kyseessä kuitenkaan possutauti. Nuo samat oireet oli ystävälläni, ja hän sanoi että oikeesti tuntui että kuolee, oli hyvin huonolla hapella monta päivää, ja kuume 40astetta monta pv. useiden lääkärikäyntien jlk ja vihdoin testitulosten saavuttua ei kyseessä ollutkaan possutauti, vaikka sitä vahvasti lääkäritkin epäili. Eli varman diagnoosin saa vain testillä.
näin se asia vaan on, ja nythän on liikkeellä myös tätä sitkeää kausiflunssa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Korkea kuume viikon ja ne säryt.. Vähän vähäpätöisempänä oireena yskä. Mutta se hengenahdistus, se on se pelottava osuus. Kun ei tahdo henki kulkea enää persreiänkään kautta, siinä iskee paniikki. Nukuin viikon istualtaan, kun se oli ainoa asento jossa henki jotenkin kulki.
oletko perusterve, vai kärsitkö esim.astmasta
Perusterve. Tai no, mulla on hypotyreoosi muttei vaikuta kuulemma sikikseen millään lailla. Omalta kohdaltani sanon vaan, että olen ilonen että se on takana, ja mä olen edelleen hengissä! Kuulun siihen porukkaan, joka on ollut aika ahdistunut tästä taudista. Lapset välttyivät taudilta ja saavatkin rokotteet ensivkolla, joten sitten voin ehkä jo pikkuhiljaa huokaista helpotuksesta.