Itse meidän perheessä se ei ole vielä, mutta puolisukua asuu Rovaniemi-Tornio akselilla, ja heillä kaikilla ollut, tällä hetkelläkin päällä yhdellä lapsella, ja on diagnosoitu siis. Äitin kanssa juttelin, sanoi että media on tehnyt siitä ns. "tappavamman" kuin mitä on, toki se on kova lentsu en vähättele, heillä sairasti ensimmäisenä sen 16v poika jolla oli 5päivää kuume 40asteessa, mutta lääkkeillä kuume pysyi hallinnassa, lihakset olivat olleet todella kipeät, ei ollut pystynyt käveleen, kuten joku totesi että on tauti joka lähtee 2nukkumalla" pois, näin sanoi tämäkin äiti, heillä 5 lasta, joista nyt viimesimpänä 8v sairastaa, kova kuume, nukkuu, lääkkeillä hallinnassa. Tämä äiti ainakin sanoi että ei ole huolissaan, mutta jokainen on yksilö. En minä sitä tieten tahtoen halua, kuten en mitään lentsua, mutta en oikein osaa hysteerisesti pelätäkkään, rokotuksia olen miettinyt, en tiedä, luulen että ehtii tulla että eipä tarvitse päättääkkään
En tiiä, itselläni on AINA kuumeessa lihakset kuin hakatulla, joten en oudoksu sitäkään "oiretta" Mutta saas nähä milloin tässä röhkitään.