Sijaisperheistä pula---Pazkapuhetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sijaisäidiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sijaisäidiksi

Vieras
Minä en saa edes ketään kiinni joka osaisi kertoa miten päästäisi asiaa viemään eteenpäin? :O

Nyt viimeisenä oljenkortena laitoin viestiä Pelastakaa Lapsille. Jos ei sieltä tule viikossa vastausta,niin annan olla. Tuskipa yhteydenpito onnistuisi sijaislapsen ottamisen jälkeenkään,ja kun sitä tukea on luvattu (nettisivujen mukaan ainakin).

On ollut väärää sähköpostiosoitetta,ihmisiä lomilla jne....

Onko tuo edes totta,että sijaisperheitä tarvitaan???

Onko kellään tietoa tai konsteja milla muulla tavalla voi auttaa lapsia?

Ota yhteyttä paikalliseen pelastaakaa lapset ry.
Tiedot löytää netistä.
Paikalliset kertovat mihin ottaa yhteyttä.
Pulaa on. Itseäni on pyydetty vuosi sitten.
En lähtenyt mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sijaisäidiksi;28919754:
Nyt viimeisenä oljenkortena laitoin viestiä Pelastakaa Lapsille. Jos ei sieltä tule viikossa vastausta,niin annan olla. Tuskipa yhteydenpito onnistuisi sijaislapsen ottamisen jälkeenkään,ja kun sitä tukea on luvattu (nettisivujen mukaan ainakin).

?

totta kai tukea ja yhteydenpitoa tulee olemaan jos sijaisvanhemmaksi päätyy. Sijaisvanhemmuus kun ei ole adoptio.

Olen lukenut sijaisäitien elämästä ja moni on valittanut että on jätetty oman onnensa ojaan...Siksi olen itsekin aika varpaillani...
Mutta nyt kyllä PeLan kanssa asioin jatkossa. Tukiperhetyö on jo tuttua,ja yhteydenpito onnistui hyvin.

Olen miettinyt. Eroa miehen kanssa. Mielellä on paljon ongelmia ollut pitkään aika ollaan aina puhuttu niistä mutta, muutama viikkojen jälkeen taas alkaa riidat.
-Alkoholi, raha asiat.
siitä asti kun aloitin työt mies ei osallistu mihinkään ei osta ruoka eikö maksa vuokra. Autoverot on minun nimellä kaikki lasten sairaala laskut tulee minun nimellä.
Hän juo ja häiritse meidän koti rauha.
Olen päättänyt tot. Ero varasin aika lastenvalvojalle. Halun kysyä teidän mielipide onko nämä pienet asiat pystytkö näitä selvittää?? Mies on monta kertaa luvannut lopettaa alkoholin mutta raha asioissa en tiedä.

Yhteistyössä