Juurikin näin eli miksi tehdä jotain minkä voi jättää huomennakin tekemättäaina voi tehdä huomenna tai ylihuomenna tai ensi viikolla sen mitä tänåän ei viitsi
Niinpä, uusi kulttuuri?Juurikin näin eli miksi tehdä jotain minkä voi jättää huomennakin tekemättä
Jaa siis eesriie?Taisi tulla heti väärin se sana, ESTIRPE ?
Siehän ossaat viroakin?
eesriie on veruke?Jaa siis eesriie?
Mut mistä me tähän päädyttiin? Olen tipahtanut rattaolta kai jo alkumatkassa.
Eiku se on se esirippu. Edessä oleva vaate.eesriie on veruke?
Oota, teen ensin sen toisen riien, siis kiireellisen toimituksen?
"Kotini on rii-o-ra". No, jostakin ne sanat ovat tulleet, ihan varmasti seassa on vakaviakin käännösvirheitä, oli kysessä vaikka mikä.
https://youtu.be/nlXSQbRZlag?t=83
OT, mut en muista, missä yhteydessä oli puhetta
Kiitos! Tämä on espanjaa, jota en osaa: e s t i r p eEiku se on se esirippu. Edessä oleva vaate.
Mutta onhan verukekin tavallaan peittelyä.
Tieteysti, kun ne poistettiin, et varmaan ehtinyt lukea edes? Olennaista on se, että sanalla förlåt on sama merkitysJaa siis eesriie?
Tipahdin minäkin nytJaa siis eesriie?
Hiukka metka fiilis tuli koska just eilen laittelin vastaavia kortteja takkaan palamaan kun siivoiltiin mökin yläkertaa.Tipahdin minäkin nyt
Niin, ja se eri aikoina käytetään eri tavoilla?Eiku se on se esirippu. Edessä oleva vaate.
Mutta onhan verukekin tavallaan peittelyä.
Oho, oliko joku harvinainenkin?Hiukka metka fiilis tuli koska just eilen laittelin vastaavia kortteja takkaan palamaan kun siivoiltiin mökin yläkertaa.
"It is the moment of discovery, the triumph of the mind, and the end of these results." luki siellä alareunassa...Hiukka metka fiilis tuli koska just eilen laittelin vastaavia kortteja takkaan palamaan kun siivoiltiin mökin yläkertaa.
Uskon, että osaat useammankin. Osin kun ovat samoja kuin suomenkielessä.Oho, oliko joku harvinainenkin?
Ja nyt opin lisäksi yhden sanan virroo
Turha sitä enää on ajatella... Katso!Uskon, että osaat useammankin. Osin kun ovat samoja kuin suomenkielessä.
Enkä mä kortin harvinaisuudesta tiedä, niitä vaan on kertynyt kun lapset aikoinaan keräilivät.
Nyt muistan, mistä oli puhetta alunperin: siis kun se näytelmä tavallaan on aina sama, täysikuu näkyy helpommin kuin ne muut kuutamot, jopa esiripun takaa. Uusikuuhan ei erotu taivaalla ollenkaan.Tieteysti, kun ne poistettiin, et varmaan ehtinyt lukea edes? Olennaista on se, että sanalla förlåt on sama merkitys
ihan alimmaisena tuossa listassa
Ei todellakaan, vaan tässä on siitä Marie Kondo- systeemistä, josta toisessa ketjussa mainitsin. Toimii hienosti, mutta en oleta, että mies alkaisi lapehtimaan niitä riepuja laatikkoon. Mitä puuhaa mulle enää jäisikään ---aijoo, holby kohtaTaasko pitäisi siivota?
En kyllä! Työpäiväkin on vielä kesken ja olin missata kahvitunninkin kun oli muka niin kiirus.