Jos meillä ei ois siivouspäivää, niin täällä ei siivottais ikinä, kun ei koskaan jaksais eikä huvittaisAlkuperäinen kirjoittaja kingis:siivouspäivä? mikä se on? mie siivoon sit ko jaksan/huvittaa B)
Mä oon itsekin älyttömän kova sotkemaan ja vihaan siivoamista..Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja ajatar::wave: myös täällä.. iso PLAAAAAAH, mut eka kyl lähetään kohta ulos ja sit illemmalla vasta siivotaan..
vielä toi ukkeli ei ois ees siivoukseen osallistumiseen kykeneväinen. oli eilen kaverinsa polttareissa ja nyt kärsii darrasta.. ja minähän en yksinään siivoa.. :saint:
Meillä mies ei auta ollenkaan siivoamisessa, osaa kyllä sekoittaa senkin edestä... sekä lapset.... :|
Mitä se edes tarkoittaa? :ashamed: Kyllä mä osaan levätä joka päivä eikä sunnuntai ole mulle mikään pyhä vaan ihan normipäivä muiden joukossa jolloin kyllä siivotaan, shoppailaan yms.Alkuperäinen kirjoittaja laiskottelija:Muista pyhittää lepopäiväsi. Lienee monilta jo unohtunut.. Itse en uskovainen ole, mutta silti minusta tuo on ihan hyvä ohje =)
Mä ajattelen sen näin, että yks päivä saa viikossa olla, että saa luvan kanssa ottaa rennosti. Siis ilman, että on hirveät omantunnontuskat, että on se ja se tekemättä jne. No, mulla nytkin pyörii pyykkikone, mutta siivoamaan en kyllä rupea, vaikka tarve olisi, ennemmin huomenna. Sunnuntai on meillä myös päivä, kun kaikki ovat kotona. Silloin ollaan yhdessä ja tehdään kaikkea kivaa (siivoaminen ei ole minusta kivaa), esim. tänään lähdetään retkelle, kunhan muksu herää päikkäreiltä. Tokihan se lepopäivä voi olla muukin kuin sunnuntai, mutta minusta arki on arki ja pyhä on pyhä =) Arkena tulee touhuttua kotihommia ihan erilailla.Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mitä se edes tarkoittaa? :ashamed: Kyllä mä osaan levätä joka päivä eikä sunnuntai ole mulle mikään pyhä vaan ihan normipäivä muiden joukossa jolloin kyllä siivotaan, shoppailaan yms.Alkuperäinen kirjoittaja laiskottelija:Muista pyhittää lepopäiväsi. Lienee monilta jo unohtunut.. Itse en uskovainen ole, mutta silti minusta tuo on ihan hyvä ohje =)