Siivousintoilijat, vastatkaahan tähän ketjuun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja - - -*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en pidä itseäni minään valkotornadona mut likaa meilei löydy. Tavarat saattaa olla hujan hajan ja monelta puuttuu paikka mut joku kissan yrjö jaiks! Ja lapsen pissan pyyhin kuivaks, ei tarvetta pstä kummemmin, puuroskaa on paljon lattioilla johtuen puulämmityksestä. Mut lika poistuu heti.

Vielä tähän ketjuun palatakseni...

Itse en arvostele toisten koteja, vaikka epäsiistiä olisikin. Saatan kylläkin siivota.:)
Olen mieluinen vieras mm. siskoni perheessä, kun laitan aina keittiön ja muutenkin tiptop.
Mun siskon mies huikkaa joskus puhelimeen, että "koskas tuut meille kun täällä on taas täys kaaos?"

Mulla epäsiistin kodin näkeminen toimii motivaattorina oman kodin laittamiseen.

Näen vaikka jonkun vessan missä lojuu tyhjiä shampoopurkkeja, pumpulipuikkoja tms. ja ajattelen, että en halua että mun koti näyttää siltä. Päätän usein sillä seisomalla, että kun pääsen kotiin niin teen suursiivouksen vessaan.
Tai jos näen vaatekaapin joka tursuaa romua, järkkään heti kotona meidän kaapit.

Saanko mä tunnustaa tässä ketjussa salaisen unelmani? Se olis päästä siivoamaan jotain todella saastaista kämppää. Esim. joku vallaton poikamies, joka ostaa uusia astioita sitä mukaa, kun vanhat likaantuu, eikä ymmärrä vessaharjan funktiota. Tai joku väsyny suurperheen äiti, joka ei vaan jaksa enää.

Mulle maksettais siitä joku pari hunttia, annettais kaks päivää omaa rauhaa ja valta heittää pois kaikki, minkä haluan. (ei siis olis koko ajan joku urputtamassa niskan takana, että "sitä kolmijalkasta tuolia voi ihan hyvin vielä käyttää, kun latoo tarpeeksi kirjoja alle" ja "on siinä pullasudissa vielä kaks karvaa pystyssä, kyllä sillä vielä voitelee" tms.) Lisäks annettais iso kasa erilaisia puhdistusaineita ja -välineitä ja mankka, josta kuunnella radiota. Ja tosiaan sen kämpän pitäis olla todella sekasin -mitään pölyjä en lähtis pyyhkimään.

Muttei kukaan koskaan päästä sellaseena asuntoon ketään... :(

Olen päässyt tekemään näin! :D On muuten kivaa. En tosin saanut rahaa, koska tein sen ihan palveluksena tutulle.

Nyt olen kade... :( Mun ainoo lohtuni oli, ettei kukaan mukaan saa tota mun unelmaani toteuttaa. Höh.

Ps. Oliko se oikeesti t-o-d-e-l-l-a sekaisin ja likainen se kämppä, jonka siivosit? Vai vaan sillä lailla semisti?

Semisti. Mutta oli kyllä pinttynyttä likaa joka paikassa ja tavarat sikin sokin. Pesuaineetkin piti käydä ostamassa kun hän ei omistanut.

Ap tässä taas morjens, kiitos vastauksista. Mä olen oivaltanut elämäni aikana, että olen melko sotkuinen sen takia, että pidän siitä ja minua ei kiinnosta siivoaminen juurikaan. Lika häiritsee vasta sitten, kun se rupeaa muodostaamaan omaa kulttuuriansa.

Multa puuttuu naisellinen siisteysgeeni ja vaikka kuinka yritän niin en edes pode kauhean huonoa omatuntoa aiheesta, no tietysti toisinaan. Uskokaa tai älkää - pidän sisustamisesta ja tilaan sisustuslehtiäkin. Tänään putsattiin miehen kanssa liesi, mielestäni oli ihan tarpeeksi yhdelle päivälle ja hyvä syy jättää tiskit tiskialtaaseen lojumaan. Mä olen kroonisesti sottapytty. Tulkaa raivaamaan tää koti...

Kuumimmat

Yhteistyössä