T
"Tiskirätti"
Vieras
Galluppia nyt etenkin teille, joilla on useampi kuin yksi lapsi. Toki muutkin saa vastata
Eli onko siivoustottumuksenne ja siihen liittyvät käsitykset muuttuneet lasten tulon myötä? Missä tilanteissa "pesetätte" lastenne kädet, entä omanne? Kuinka usein siivoatte kotona, vaihdatte käsipyyhkeet ja muut pyyhkeet? Pesette ovenkahvat, kaukosäätimet ja tietokoneen näpääimistöt sun muut vai pesettekö useammin? Entä kuinka usein pesette vessan varsinkin te, joilla vaippaikäisiä talossa?
Mulla ilmeisesti perheemme sairastaminen ja siihen väsyminen on tehnyt nyt vähän tepposia ja minusta on tullut vähän pöpökammoinen
( Esikoisemme on siis sairastanut enemmän ja vähemmän 7kk putkeen (kuumetta, kuumeflunssaa, kovaa yskää jne, aina kuitenkin kuumetta n.viikko kerralla). Siihen päälle on sairastettu muukin perhe influenssat sun muut eskarilaisen päiväkotituliaiset päälle niin, että jossain vaiheessa tuntui ettei tervettä päivää tässä talossa enää nähdäkään... Itse olen aina ollut kovastikin "järki-ihminen" kaikkien sairastelujen ja pöpöjen suhteen enkä ole hysterisoitunut niistä koskaan enkä ole oikein semmoista ymmärtänytkään...
Mulla ilmeisesti perheemme sairastaminen ja siihen väsyminen on tehnyt nyt vähän tepposia ja minusta on tullut vähän pöpökammoinen