Siivousalan palkka??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Ensi viikolla alkais todennäköisesti työt. Työ on koulutilojen siivousta. Mikä alan palkka? Mä yritin tuolta googlettaa mutta en löytäny selkeitä sivuja :ashamed:
Haastattelu ensi viikolla paikan päällä ja samantien voi olla että teen ensimmäisen vuoron :D
Tuo palkka unohtu äsken puhelimessa kysyä. Ja jos toivetta pyytää niin mistä summasta? Etelä suomen alueella.

Alkuperäinen kirjoittaja outo:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Saan 10,5?.paska palkka mutta minkäs teet kun pakko jotain työtä tehdä koulun ohella.

Missä siivoojalle noin hyvin maksetaan?

Helsingissä.

Ja on minulle paska palkka kun edellisiin palkkoihin vertaan. Sori jos loukkasin.
Opiskelen ihan muuta alaa mutta mitään oman alan työtä en löydä myöhäis illalla tai aamuyölle.

Onhan tuo tuntipalkka pieni verrattuna siihen 12e/h toimistoapulaisena mutta siinä ei tunteja kerry kuin 3-4 viikkoon.
Tuo olisi niin ihanne paikka, tossa ihan vieressä ja itse saa päättää meneekö kukonlaulun aikaan vai iltapäivällä kunhan klo 20 on työ valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Voinko vaatia minimissään sen 8e/h kouluttamattomana? Perehdytys töihin tehdään ensimmäisena työpäivänä.

No, jos olet menossa esimerkiksi johonkin näihin suuriin siivouspuljuihin, harvoin on varaa vaatia mitään palkkaa. Se on se TES ja se on päätetty ja tyydy siihen, ota tai jätä. No, jos on ilmoituksessa että palkka sopimuksen mukaan, niin kai siinä voi jotain sanoa - vaikka epäilenpä tätäkin. Ei siellä kauheesti tehdä mitää poikkeuksia palkkaan yhden työntekijän mukaan. Jos on siivousalan työkokemusta siitä palkka nousee, muuten se on se perusalkupalkka.