Siivooja Kotiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malpallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Malpallu:
Kenellä käy siivooja kotona?kokemuksia?paljon maksatte siivoojalle?kuinka usein käy?jne.Kertokaappas mammat kokemuksia:)

Alko kiinnostamaan tämä aihe kun meidän perhe lehdessä oli juttua tästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Saa olla kyllä laiska nainen, jos siivooja pitää hommata tekemään siivoustyöt.

empäs mää laiska oo tottakai sitä siivotaan myös itekki :D
jos siivooja käy 2viikon välein tekemässä tarkemman siivouksen esim. :)

:laugh: :laugh: :laugh:

Niinhän sä luulet

ap: meillä duunissa porukka käyttää aika paljon siivouspalveluita ja ovat tykänneet, elämän laadun parantamistahan se on siinä kun se esim. et ostaa vaik kivoja vaatteita yms..

Itse olen tehnyt kotisiivouksia ja perheet oli meneviä ja halus viettää ajan tehden jotain kivaa tai sitten "hienompia" perheitä joilla oli kaikki vimpan päälle. Riippuu kaupaungista mitä hinnat on, pääkaupunkiseudulla taitaa olla kalliimpaa kuin täällä Jyväskylässä. Itse haluisin kotiivoojan kun ei vaan huvittas ite siivota, tekisin mieluummin jotain muuta ja siivoon päivät työkseni niin sekin jo tekee sen ettei enää kotona huvita, mutta ei ole rahaa palkata siivoojaa.

Meillä käy 1xvko on noin 2-3 tuntia kerralla, sovittu on että 4 vkon laskussa on 10 tuntia max.
Meillä imuroi, pyyhkii pölyt ja pesee lattiat joka kerta, 1xkk vie matot ulos ja 1xkk vie petivaatteet ulos.
Maksaa 24e/tunti sisältää aineet, tarvikkeet ja matkakulut.
Maksaa vähennyksen jälkeen meille noin 100e/kk
Tuokin aika on nyt perheen yhteistä laatuaikaa, me ollaan miehen kanssa sitä mieltä että siitä kannattaa maksaa, nyt ollaan molemmat töissä tietty jos jompi kumpi olisi kotona tilanne olisi toinen

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:

:laugh: :laugh: :laugh:

Niinhän sä luulet

Taasko anoppi on käynyt kiristämässä hermojasi, kun noin naurattaa?

Joo mut mähän voisi itse asiassa pyytää sen siivoomaan tänne, hyvä idea kiitos Keijo ideasta.. Miks turhaan maksaa ulkopuolisesse anoppi tulis varmaan ilmaiseksi kun vihjaisin et ei oikein luonnistu sit ei tarttis ite tehä sitäkään vähää, sit voisin naureskella selän takana kun ruuat ja siivous hoidettas mun puolesta..

meilläkin on käynyt vuosia. Joka toinen viikko 3.5h kerrallaan ja hinta on jotain alle 30e. Oikein kiva juttu ulkoistaa tämä tylsä taski. Jos olis isommat tulot niin tulis joka viikko.

Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Itse olen tehnyt kotisiivouksia ja perheet oli meneviä ja halus viettää ajan tehden jotain kivaa tai sitten "hienompia" perheitä joilla oli kaikki vimpan päälle. Riippuu kaupaungista mitä hinnat on, pääkaupunkiseudulla taitaa olla kalliimpaa kuin täällä Jyväskylässä. Itse haluisin kotiivoojan kun ei vaan huvittas ite siivota, tekisin mieluummin jotain muuta ja siivoon päivät työkseni niin sekin jo tekee sen ettei enää kotona huvita, mutta ei ole rahaa palkata siivoojaa.

Onko minkä hintasta täällä JYväskylässä? Kiinnostas kovasti, kunhan tuo oma koti saadaan valmiiksi .

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:

Onko minkä hintasta täällä JYväskylässä? Kiinnostas kovasti, kunhan tuo oma koti saadaan valmiiksi .

Netistä löytyy hyvin palvelun tarjoojii..

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Missä vaiheessa tuon kotitalousvähennyksen saa laskuun, haetaanko sitä jostain jälkikäteen, mistä?

Minä laitan aina veroilmoitusta tehdessä, eli takautuvasti. On kyllä mahdollista pienentää veroprosenttiakin, eli silloin hyöty tulee heti.

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:

Noin 30 ?/h oli kun kattelin ja mietin hintaa omalle yritykselle.

Yhteistyössä