Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos sulle, nyt mun täytyy pestä ikkunatKiitti nyt kauheasti teille. Mä kysyin että siivoatteko lapsen kaverin tuloa varten ja ketju kääntyi v***uiluun mulle siitä kun en saa ikkunoita puhtaaks.![]()
![]()
![]()
Sinituotteen mikrokuituluutu, osta huuhtelua varten uusi. Melko kuumaa pesuvettä ja marseillesaippua:Miten ne sellaiset on? Ihmelasit![]()
Hyvä jos tästä ketjusta on ollu hyötyä.Kiitos sulle, nyt mun täytyy pestä ikkunat![]()
En siivoamalla siivoile juuri koskaan, koska "suursiivouksen" (perussiivous ellei ota lisämausteilla) hoitaa siivooja.
Tietysti siinä välissä hoidan tiskit joka päivä ja laitan tavaroita kaappiin jne. Lapsi huolehtii oman huoneensa siivouksesta ja vie roskat päivittäin.
Tänään ajattelin vähän imuroida kun keittiön lattialla tarttui kaikenlaista murua jalkapohjaan.
En siivoile muksun bestiksen takia. Ellen nyt jotain pientä, jos tulee esim yöksi.
Juu, se on hieno tunne tulla puhtaaseen kotiin kaupan kautta.Meilläkin käy siivooja, ihanaa.
En perunut nyt edes lomalla. Eilen tuli siivooja, piti lähteä puoleksi päiväksi siis shoppailemaan ja ulos syömään. Ostosten kanssa maha täynnä tulin puhtaaseen kotiin. Niin ihanaa, että reilusti hymyilytti.
Siivoa, nainen!Nyt ne järkyttyi. Vitsi, ei nää lasit nyt lumisateelta näytä.
Yhdellä opiskeluajan kämppiksellä oli aina lumisademaisema huoneessaan.
Siivoa, nainen!
Tämmöstä se on kun elää ilman miehistä kuria.vetelykset.
kuulostan kohta ihan majurilta.![]()
Ja noita on kätevä saada siivoamaan oma huoneensakin jos tietävät että kaveri tulee.
Ja noita on kätevä saada siivoamaan oma huoneensakin jos tietävät että kaveri tulee.
No ei vaiskaan, molemmat siivoais.Tietysti jos eläisin miehen kanssa, niin se mies siivoaisi.
ei todellakaan siivota. vieraat kulkee ajattaan ja talo elää tavallaan
Sinituotteen mikrokuituluutu, osta huuhtelua varten uusi. Melko kuumaa pesuvettä ja marseillesaippua:
![]()
Tulee likaahylkivä pinta
Täytyy huuhdella kokonaan pois. Lopuksi pyyhkiä lastalla huolellisesti. Helppoa eikä mene kädet pilalle, vaikka päivän lotraisi sillä. Pari pesuastiaa tarvii tietysti.
VerovähennyksiinSuosittelen muillekin. Ei se niin paljon maksa. Tulee sitä turhempaankin rahaa laitettua.
Sä kyllä varmaan jaksat siivota itse.
mites siinä kävi lopulta - tai tähän mennessä?Olen myös aika raiteltani tämän luettua. Aloitankin tänään ikkunanpesurallin.