A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Porvoossa taas vauhti päällä.
Ei kukaan, siis ei kukaan, ole niin typerä, että palvelisi pettänyttä puolisoa niinkin pitkälle, että palauttaisi tämän tavaratkin oikein oven taakse.
Silikonia ei voi liimata, liima sulattaa sitä. Kokeilkaa itse.
Mutta pienellä viilaamisella tästä saa oikein hyvän tarinan. Mutta älä postaa tätä heti viikon kuluttua uudelleen, muokattunakaan, vaan odottele nyt ainakin kuukauden verran, niin uskottavuus on parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä sen saa joskus irti...;28975492:Mä nyt en sattuneesta syystä halunnut sitä tänne pihalle enää pyörimään ja kun alkoi vinkumaan tavaroidensa perään, ajattelin ensin etten vastaa sille mitään. Suostuin sitten viemään ne sen oven taakse (itse pyysi sinne jättämään kun ei kehdannut vissiin naamaansa näyttää). Ajan melkein joka päivä töihin ihan hänen kämppänsä ohi, niin siinä meni samalla. En olis todellakaan lähtenyt niitä erikseen viemään!
Juu, joku muukin sanoi, ettei silikonia voi liimata. Ei varmaan voikaan = lähtee aika pian irti, mutta pääasia, että pysyi siinä sen muutaman tunnin mitä oli tarvis![]()
Mutta kun ei pysy, se liima syövyttää sitä silikonia. Fiilis on vähän sama, kuin jos yrittäisit liimata desin vettä pystyssä olevaan oveen. Eli vaihda siihen uuteen versioon se dildo sellaiseksi, jossa on muovinen kahva tms., niin onnistuu liimaaminenkin.
Ja sitten, jos minun oveeni joku kävisi liimaamassa muovisen tekokyrvän, niin se olisi kyllä siinä tasan niin kauan, että homma olisi käyty poliisin puolesta valokuvaamassa. Uskoakseni tämä olisi jo taloyhtiönkin (tai oikeastaan taloyhtiön vakuutusyhtiön) vaatimus, jotta korvausvaatimuksen kanssa ei tarvitse sählätä ylimääräistä. Käytä vapaasti tätä tietoa uuden version sorvaamisessa!