Siitä puhe mistä puute.... rahasta valitusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunflower20

Aktiivinen jäsen
16.01.2010
2 483
1
36
Nyt on kyllä mun elämä solmussa. Firmasta rahat loppu, en pysty ottaa palkkaa kunnolla. (jotain 1000 euroa kuussa)
Miehen kanssa sukset tietty siten ristissä että eletään omillamme.. (oonhan mä sitä eroa suunnitellut)
Nyt on tilanne että tilivarat syöty, säästötili syöty ja luottokortti tietty tapissa!
Rahaa tarvitsen just nyt 2000 euroa. Siinä on 1300 euron vero ja sitten 300 euron kotivakuutus ja loput ruokalaskun maksuun.
Mä oon tässä nyt siis tilanteessa että verottajan mielestä mulla on varaa maksaa keväällä myydystä omaisuudesta voittovero. Rahat laitettiin silloin firmaan... eli tällä hetkellä ainakin tuntuu että kankkulan kaivoon.
Omaisuutta ei ole mitä myydä siis yksityisesti jottei tulis veroseuraamuksia ja rahaa olis pakko saada.
Myöntääköhän pankki mulle jotain joustoluottoa 2000 euroa jotta saisin nämä maksettua?
Helvetti... oon todella kinkkisessä tilanteessa. Toivottavasti tämä vuosi jatkuis paremmin, että firman talous kohenisi ja mäkin saisin otettua palkkaa kuten mun täytyis saada.
Tää on tätä yrittäjyyden ihanuutta, duunarit voi tietty kadehtia kuten meidänkin työntekijät meitä... jes on muuten rikas olo!! :)

Yhteistyössä