siis voinko olla raskaana naapureilleni??

• Viestiketjun aloittaja paksuna
  • Ensimmäinen viesti
ap
en tajunnut ottaa pyllynaluspyyhettä mukaan. eikä meillä ole sellaisia tarjollakaan saunassa. mä en nyt kyllä tiedä miten kerron miehelleni vaikka pakko kai se on kertoa :/

onneksi ei haittaa etten tiedä kumpi naapuri on isä,kun ovat veljeksiä niin sillä ei ole väliä.

justjoo
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja justjoo:
Siis etkö sä oikeesti käytä minkäänlaista laudeliinaa kun yhteisessä saunassa käyt? Siinä tapauksessa saat syyttää ihan vaan ittees :)
Syyttää mistä :D ei kai kukaan aikuinen ihminen oikeesti usko että tollasesta tulis raskaaks :LOL:
Harhaanjohtaja ei ilmeisesti ole koskaan kuullut sarkasmista...

Alkuperäinen kirjoittaja juuu:
Ihan hyvin voit olla raskaana naapurillesi. Monesti käy silleen, kun käy yleisessä saunassa.
Kuinkahan monta turhaa ero on tullut kun perheeseen onkin syntynyt "ei niin isänsä näköinen" lapsi? Ja mies heti on syyttänyt etelän tuliaisiksi ja ties miksi! Ja kyse onkin ollut niinkin perinteisestä asiasta kuin suomalainen sauna!

Siis etkö sä oikeesti käytä minkäänlaista laudeliinaa kun yhteisessä saunassa käyt? Siinä tapauksessa saat syyttää ihan vaan ittees :)
Syyttää mistä :D ei kai kukaan aikuinen ihminen oikeesti usko että tollasesta tulis raskaaks :LOL:
Harhaanjohtaja ei ilmeisesti ole koskaan kuullut sarkasmista...
Juuen :D tällänen mä oon..tosikko.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
tuleeko mieleen pyyhkeestä raskaana ketju :LOL:
Tietääkö kukaan, miten tämä juttu päättyi? tunnustiko kyseisen ketjun aloittaja sen olleen provo? Vai tunnustiko tytär sekstailleensa jonkun kanssa?
Samaa mietin just äsken :D
Tuos joku aika sit pohdin iha samaa et kuis siinä on käyny :D
meinasin lähtee ettii sitä ketjuu ku törmäsinkii tähä ja piti oikee lukasta mitäs tänään keksitään :LOL:

Apua
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Nyt mulle selvis jotakin. Mä siivoan ihan työkseni noita taloyhtiön saunoja eli sieltähän nää mun 12 lasta on saanu alkunsa. Siis mulla ei oo miestä. Thanks ap!
Hyvä että viimein selvisi :hug:
Juu, mä oon pitäny aina näitä lapsiani jotenkin erikoisina niinkuin Jumalan poikina sekä tyttärinä. Täytyy palata maan pinnalle...

Yhteistyössä