m
Siis ap, jos nyt oikeasti olet raskaana, niin todennäköisemmin olet vain joskus ottanut kortsun huolimattomasti pois.
Syyttää mistä ei kai kukaan aikuinen ihminen oikeesti usko että tollasesta tulis raskaaksAlkuperäinen kirjoittaja justjoo:Siis etkö sä oikeesti käytä minkäänlaista laudeliinaa kun yhteisessä saunassa käyt? Siinä tapauksessa saat syyttää ihan vaan ittees
Hyvä että viimein selvisi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Nyt mulle selvis jotakin. Mä siivoan ihan työkseni noita taloyhtiön saunoja eli sieltähän nää mun 12 lasta on saanu alkunsa. Siis mulla ei oo miestä. Thanks ap!
Harhaanjohtaja ei ilmeisesti ole koskaan kuullut sarkasmista...Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Syyttää mistä ei kai kukaan aikuinen ihminen oikeesti usko että tollasesta tulis raskaaksAlkuperäinen kirjoittaja justjoo:Siis etkö sä oikeesti käytä minkäänlaista laudeliinaa kun yhteisessä saunassa käyt? Siinä tapauksessa saat syyttää ihan vaan ittees
Kuinkahan monta turhaa ero on tullut kun perheeseen onkin syntynyt "ei niin isänsä näköinen" lapsi? Ja mies heti on syyttänyt etelän tuliaisiksi ja ties miksi! Ja kyse onkin ollut niinkin perinteisestä asiasta kuin suomalainen sauna!Alkuperäinen kirjoittaja juuu:Ihan hyvin voit olla raskaana naapurillesi. Monesti käy silleen, kun käy yleisessä saunassa.
Juuen tällänen mä oon..tosikko.Alkuperäinen kirjoittaja justjoo:Harhaanjohtaja ei ilmeisesti ole koskaan kuullut sarkasmista...Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Syyttää mistä ei kai kukaan aikuinen ihminen oikeesti usko että tollasesta tulis raskaaksAlkuperäinen kirjoittaja justjoo:Siis etkö sä oikeesti käytä minkäänlaista laudeliinaa kun yhteisessä saunassa käyt? Siinä tapauksessa saat syyttää ihan vaan ittees
Tuos joku aika sit pohdin iha samaa et kuis siinä on käynyAlkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Samaa mietin just äskenAlkuperäinen kirjoittaja m:Tietääkö kukaan, miten tämä juttu päättyi? tunnustiko kyseisen ketjun aloittaja sen olleen provo? Vai tunnustiko tytär sekstailleensa jonkun kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:tuleeko mieleen pyyhkeestä raskaana ketju
Juu, mä oon pitäny aina näitä lapsiani jotenkin erikoisina niinkuin Jumalan poikina sekä tyttärinä. Täytyy palata maan pinnalle...Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Hyvä että viimein selvisi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Nyt mulle selvis jotakin. Mä siivoan ihan työkseni noita taloyhtiön saunoja eli sieltähän nää mun 12 lasta on saanu alkunsa. Siis mulla ei oo miestä. Thanks ap!