siis voinko mä olla raskaana? Toivottavasti en.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sommarcat"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sommarcat"

Vieras
Mulla on ehkäsyimplantti ollut nyt 1,5 vuotta. Vaihtoväli 2-2,5v. Kuukautisia ei ole ollut, muuta kuin satunnaista tihkua silloin tällöin. No nyt on pari päivää ollut rinnat todella kipeät, siis aikuisten oikeesti, tosi kipeät. Nyt mä sitten kuulostelen, että onkohan mulla paha olo kaiken lisäksi. Kävin polttamassa tupakan ja siitä tuli tosi huono olo. Sanokaa nyt, että EN voi olla raskaana, koska kuukautisia ei ole ollut. Ja toinen juttu, mikä testi näyttää plussaa, vaikka menkat ei ole myöhässä. Kun en tiedä milloin niiden pitäisi edes olla...apuva!

Ota samantien katumuspilleri!!! ja muista että ei hätää tyttö kulta, ei tarvitse sinun pelätä että menetät elämäsi ja vapaan nuoruuden "20-36v" sillä abortti on aina hyvä mahdollisuus! älä stressaa ja muista katumuspillerit ja jos sattuu erittäin huono tuuri että raskaana olet niin heti jonotus aborttiin vain!

se on aivan luonollista tehdä abortti eikä kukaan katso sinua pahalla (paitsi vihaajat) minä en ainakaan pidä abortin tehneitä ollenkaan huonoina ihmisinä!