Hormoonikierukka..raskaana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minna

Vieras
Mul on laitettu hormooni kierukka noin 1,5v sitten..joka kuukaisi ollut menkat..kylläkin niukanlaiset..Nyt ei ole pariin kuukauteen ollut kuukautisia olleskaan..mut olo muuten kerran kuus kuin ois menkat..turvottaa ja rinnat kipeet.. onko tää normii vaan ollakko täs sit raskaana.. kokemuksia teiltä?

sulla voi tulla normaali kuukautis oireita vaikka vuotoa ei tule.
Minulla itellä oli yli 2.v hormoonikierrukka ja menkat tuli aina joka kuukausi.
Jos raskautta epäilet nii tee raskaustesti. sillä se selviää =)

Juu en mä niitä menkkoja kaipaa..mut kun on kuullut juttuja kierukka raskauksista..niin mietiin et mistä ihmeestä sit tietää et ollakko raskaana vai ei..varsinkaan kun mun aiemmat raskaudet ovat menneet niin vaivattomasti..et testatakko täs joka kuukausi =)

Mulla kanssa jäi kuukautiset pois, lääkäri intti ettei sen kanssa voi tulla raskaaksi...
Mutta kyllä vaan voi! vieläpä kahdesti :)
8 ja 6v tytöt on molemmat saaneet alkuunsa niin että oli kierukka.

Mulla kierukka ollut nyt 6kk ja 4,5kk ei oo menkkoja ollut..hyvä niin! Mutta,kun tää naama on ruvennut viimesen 2kk aikana kunnolla kukkimaan! Tuntuu kamalalta ja maailma suunnillee kaatuu päälle,niin hirveetä se on,kun aiemmin tottunu vuoskaudet hyvään ihoon..huoh. Nyt la serkun häät ja mä en tiiä miten mä saisin tän naaman säädyllisen näköseks.. suurin osa finneistä kipeitä ja syviä.. :(

Yhteistyössä