V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lea:Totta, mutta isoisällä tuskin olisi niin paljon rahaa kuin Askolla on
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:On noita muitakin jotka ihmetyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Ja ehkä toi Sarkola on hauskempaa seuraa kuin isoisä? Ja ehkä se olisi vielä oudompaa ja epäsuhtaisempaa jos se Sarkola oikeasti olisi Järnefeltin isoisä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Olen eri mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:On noita muitakin jotka ihmetyttää.
Niin, vaikkapa tuo Mikael Junger ja kuvankaunis vaimonsa...
Toinen on Lada ja toinen Mersu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:On noita muitakin jotka ihmetyttää.
Mä kanssa katselin Jungeria ja totesin, ettei varmaan olisi ihan taviskaduntallaajana saanut Mariaa itselleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Olen eri mieltä.
Ole kernaasti. Täysin eri planeetoilta ne kuitenkin on:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Olen eri mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Olen eri mieltä.
Niin ulkoisestiko? Mitä väliä? Eiköhän kemioiden kohtaaminen ole paljon tärkeämpää.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:On noita muitakin jotka ihmetyttää.
Mä kanssa katselin Jungeria ja totesin, ettei varmaan olisi ihan taviskaduntallaajana saanut Mariaa itselleen![]()