Siis voiko tuo BB Marianna olla oikeesti 23-vuotias?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta kyllä mä luulin ap:n myös olevan reilusti yli 30v.. Sori : )
Itse olen 34v ja viimeksi viime viikolla kysyttiin papereita kun ostin marketista saunakaljaa.. Joo, haluisin näyttää ikäiseltäni, mutta minkäs teet kun on babyface. (en siis meikkaa ja vaatteet on isojen tyttöjen osastolta, paitista ja farkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja on kai joo:
mutta kyllä mä luulin ap:n myös olevan reilusti yli 30v.. Sori : )
Itse olen 34v ja viimeksi viime viikolla kysyttiin papereita kun ostin marketista saunakaljaa.. Joo, haluisin näyttää ikäiseltäni, mutta minkäs teet kun on babyface. (en siis meikkaa ja vaatteet on isojen tyttöjen osastolta, paitista ja farkkuja.

Juu mä en ole koskaan edes väittänyt mitään muuta. Tai siis moneen otteeseen olenkin kertonut että näytän vanhemmalta ja että mua aina luullaan vanhemmaksi.

Mutta mulla tässä olikin pointti se että mitäs jos tuo Marianna valehteleekin ikänsä? Kun tää ajatus siis lähti siitä että luin jostakin Anastacia-laulajattaren valehdelleen oman ikänsä. Että jos tässä olis ollut sama juttu =)

Mä veikkaisin, että Marianna on sairastanut / sairastaa jotain syömishäiriötä. Bulimikot yleensä näyttävät noin nuutuneilta ja mä en yhtään ihmettelisi, jos se olisi syy Mariannan häätöön talosta. Mehän emme ole nähneet, mitä Marianna siellä vessassa on puuhaillut...

Yhteistyössä