Siis voiko olla tosikaan,, vanha koulukaveri sai kunnon kilarit baarissa mulle koska...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikeille kavereille kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oikeille kavereille kyllä

Vieras
olin poistanut hänet FB kavereista. Ihan sattumalta törmättiin, ei olla nähty oikeesti vuosiin ja facessakaan ei koskaan ottanut mitään yhteyttä. Siivosin kaverilistaa ja poistin sieltä ns. turhia.

No se sitten avautu oikeen kunnolla siitä, mua nauratti :) Miten ne jotkus ei vaan kasva aikuiseksi.

Hih, voi herrijee, oma asiasihan se on, ketä sulla fb:ssä kavereina on :D Joillekin vaan tuntuu tuo fb olevan koko elämä, niin onhan se ihan karmeeta jos ei jollekulle siellä kaveriksi satukaan kelpaamaan. Mullekin ex-miesystävä suuttui aivan hillittömästi, kun poistin hänet eron jälkeen kavereista. En nähnyt mitään syytä, miksi olisin hänen kanssaan edes siellä kaveerannut, suhde päättyi kuitenkin siihen, että mies petti jne. Laittoi ihan viestiä, että miksi olen hänet poistanut ja häntä harmittaa ihan hirveästi. Sen jälkeen ei ole tervehtinyt tai ollut huomaavinaankaan minua jos ollaan jossain sattumalta törmätty.

mä kans poistin yhden,koska en nähnyt syytä olla vain hänen eduskuntavaalikampanjansa kohde. otti yhteyttä, että miksi olen poistanut ja kerroin. ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. hän on jo yli 40.

Yhteistyössä