Siis voiko enää olla vaikeempaa. Naapurista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää hajoo, vääryydestä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pää hajoo, vääryydestä!

Vieras
Huoh. Kuhan nikittömänä lätisen.

Asutaan pihassa jossa luhtitalot ringissä. Keskellä lasten kaikkipaikka(hiekkalaatikko, iso liukumäki kiipeilytelineineen jne). Puheenjohtajan kissa kakkii hiekkiksen ja liukumäen alusen. Tehnyt sitä pari vuotta. Olen monta kertaa huomauttanut. Ensin ei uskonut et hänen kissa. Sit joku muukin näki kun se kyyryssä väänsi kakkia. Ilmoitin heti et on todistaja ja tosson kakat tuu kattoon. Aina oon ystävällisesti ottanu asian puheeksi. Sitten alkoi uskomaan et heidän kissa. On yrittäny pitää sen sisällä muttei muka onnistu ja kakkiminen jatkui vaan.

Nyt kun lumikaan ei sitä estä, meni hermot ja ystävällisesti panin postia asiasta et NYT on jotain tehtävä. Tekee kuulemma mut suuttu TAAS!
Ja mua risoo et sit koska suuttui, mua syytetään jos panevat kissan piikille tai pitävät sisällä. Pois eivät suostu maalle antaa.

Mua katotaan pahalla kun pihalla meen. Tosi ahdistavaa. Haluan vain et lapseni saa leikkiä kakatta! Rakastan kissoja ja se tietää senkin. Eli en oo kissavihaaja! Hemmetti. On se ny vaikeeta.
Oon sen tyyppinen ihminen että pää hajoo kun tiedän et joku nyt on mulle vihainen vaikken oo ees syypää!!!!

Mitä sinä ajattelet tästä?

Eikös niitä ole jotain kissojen karkotus aineita? Eikö niitä voi levittää siihen leikkipaikalle, pysyis kissat poissa. En kyllä tiedä, onko niillä jotain vaikutuksia sit lapsiin..

Alkuperäinen kirjoittaja 200:
OTA YHTEYS KUNTASI TERVEYSTARKASTAJAAN, se varmaankiin tulee puuttumaan tuollaiseen välinpitämättömyyteen

En tod viitti sit vasta mua vihattaisiinkin. Sanoi et tekee asialle jotain. Uskon et nyt sen pakko tehä kun kirjoitin niin painokkaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Eikös niitä ole jotain kissojen karkotus aineita? Eikö niitä voi levittää siihen leikkipaikalle, pysyis kissat poissa. En kyllä tiedä, onko niillä jotain vaikutuksia sit lapsiin..

Se kirjoitti mulle ettei tuu laittaan sellasta kun ne ei oo kovin tehokkaita ja pelkää et ei oo hyväks lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
OTA YHTEYS KUNTASI TERVEYSTARKASTAJAAN, se varmaankiin tulee puuttumaan tuollaiseen välinpitämättömyyteen

En tod viitti sit vasta mua vihattaisiinkin. Sanoi et tekee asialle jotain. Uskon et nyt sen pakko tehä kun kirjoitin niin painokkaasti.

Ei se mitään asialle tee ja kirjettäsi pitää vaan vessapaperina

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Mitä isännöitsijä sanoo asiasta? taloyhtiön pitää yleensä vaihtaa hiekat säännöllisin välein ja tämän takia nyt useamminkin.

Empä tiiä mitä sanois mutta kuten jo sanoin, en haluais olla vihasuhteessa naapuriin. En ota yhteyttä isännöitsijään.
Asuvat toisessa talossa mutta sillä nuorella naisella myös pieniä lapsia joiden kanssa omani on väkisinkin tekemisissä. Haluan et voitas elää normaalia rauhallista elämää. Ettei mene välit poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän taloyhtiössä on hiekkalaatikko peitetty kannella.

Meillä sitä ei kukaan ikinä panis kii. Ja kun suurimmat osat kakoista vääntää ison liukumäkikiipeilytelinejutun alle hiekkaan. Sitä ei voi peittää.

oisko mitään mahdollisuutta esim laitta kissan karkoitetta siihen mäkeen tai sitruunaa yms mitä ne inhoaa. ainakin jotkut. muuten sitä ei varmaan saa loppumaan ja ulkoiluun tottunut kissa on todella vaikea sopeuttaa takas sisäkissaksi

Minusta hyvä järjestely voisi olla, että taloyhtiö vaihdattaisi hiekkalaatikkoon hiekat ja sitten järkkäisitten jonkun kannen laatikon päälle.

Jaahas, ettei toimi :/ Sitten kissankarkotetta levittelemään.

Ei se mitään asialle tee ja kirjettäsi pitää vaan vessapaperina

Niin no jos sähköpostilla voi pyyhkiä ;). Mut oli tosi vihaisen oloinen ja tuntu olevan tosissaan. Jos ei tee mitään, sit sanon et homma lähtee eteenpäin. Kyl uskon aika vakaasti et nyt toimii. Mut en halua katkoa välejä. Kiva kun hän on puheenjohtaja niin tässä pihassa minä jään kyl alakynteen jos joku. :O kyllä hän löytää porukkaa taakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Minusta hyvä järjestely voisi olla, että taloyhtiö vaihdattaisi hiekkalaatikkoon hiekat ja sitten järkkäisitten jonkun kannen laatikon päälle.

se kakkaa suurimmat osat muualle. Ylempänä lukee.

Voin hyvin kuvitella tunteesi! Tosi inhottavaa tuollainen, yäk!
Yritä tosiaan vaikka ottaa teidän kaupungin terveystarkastajaan yhteyttä ja ottakaa se kissa kiinni ja löytöeläinkotiin.
Aika hankala tilanne kun eihän se tavallaan kissan vika ole..
Itse voisin vihastuksissa kiikuttaa niitä kissanpaskoja vaikka naapurin postiluukusta sisään... :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ymmärrän naapurias, en jaksais kyllä kissankakoista vouhkata edes leikkipaikalla. hiekkalaatikkoon voi laittaa kannen

Kuten jo sanoin, ylempänä lukee miksi ei auta. Ja kyllä mä vouhkaan jos mun lapset pyörii kakassa joka päivä kesällä. Se on jo inhaa ja kun miettii toksoplasmoosiakin. Se kakkaa ihan vakkariin tohon!

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

No, suoraansanoen meillä ei oo senttiäkään ylimäärästä ja periaatteessa en muuteskaan alkais muiden kissoja makseleen. Omistaja saakoon maksaa mitä maksaa tai tehdä mitä tekee. Ei PITÄIS olla mun ongelma. :(

Kiva vaan kuulla etten ole yksin mielipiteeni kanssa. Vaikka tiedän kysymättäkin et olen oikeassa, ettei kissa saa kakkia tuonne. Kirjoitin omistajalle että jos mulla olis pikkuinen koira ei kukaan kattois hetkeekään sitä et se kakkis pihaan!!!! Miksi kissa sallitaan???

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Mitä isännöitsijä sanoo asiasta? taloyhtiön pitää yleensä vaihtaa hiekat säännöllisin välein ja tämän takia nyt useamminkin.

Empä tiiä mitä sanois mutta kuten jo sanoin, en haluais olla vihasuhteessa naapuriin. En ota yhteyttä isännöitsijään.
Asuvat toisessa talossa mutta sillä nuorella naisella myös pieniä lapsia joiden kanssa omani on väkisinkin tekemisissä. Haluan et voitas elää normaalia rauhallista elämää. Ettei mene välit poikki.

No, jos et ilmianna syyllistä, niin ilmoita ainakin siitä, että hiekka pitäisi vaihtaa hiekkalaatikkoon. Ei lisätä, vaan vaihtaa kokonaan.

Yhteistyössä