Y
yks mamma
Vieras
Meidän tyttö on monta kuukautta valittanut,et pyllyyn ottaa kipeää.. Ollaan käyty monta kertaa lääkärissä ja pissanäytteitä ollaan otettu, mut syytä ei ole vaan löydetty. Monet lääkärit ovat vaan laittaneet syyksi tytön pahan atooppisen ihottuman. Nyt sitten viime viikolla soitin lääkäriin ja pyysin,et tytöltä otettaisiin hiivanäyte, kun olen lukenut et pienillä tytöillä voisi olla hiivatulehduksia. Seuraavana päivänä saatiin tulokset. Tytöllä oli emätintulehdus :0 Hoitajakaan ei aluksi osannut sanoa yhtään,et mistä tälläinen johtuu.. Ja mulla oli kauhea huoli päällä. Olihan se hyvä,et syy löytyi,mut mistä tämä johtuu. Seuraavana päivänä sit lääkäri soitti ja kysyi heti et oletko tarkastanut, ettei ole kihomatoja.. meinasin aivan oksentaa, koska minä vihaan yli kaiken kaikkia luikertelevia eläimiä/ötököitä. Viime yönä sit tarkastin kaikkien lasten takapuolet ja jokaisella oli kihomatoja :x Siis nyt pitäis alkaa siivoamaan ja putsaamaan paikkoja, mutten edes tiedä mistä aloitan.. Eilen pyörin vaan koko päivän kotona paikasta toiseen enkä saanut mitään aikaiseksi.. Tiedän,ettei tämä niin vakava asia ole, mut minulle tuntuu olevan..