Siis voi persus, että mä vihaan tää meijän asuntoa! Ei kukaan voi vihata omaa kotiaan näin paljon!!!

  • Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti
Miimiäinen
|O :snotty: Siis nimenomaan tätä rappua missä me asutaan, vihaan sydämeni pohjasta. Naapurit on NIIIN syvältä! Rappu on usein, kun kaatopaikka. Tosi kiva pyytää kylään porukkaa, kun joskus saattaa hississä olla kuset tai rapun alla paskat vierasta vastassa... Ahdistelevat pervot juopot vetää röökii hississä... Kaatelee kiljuaan pitkin hissiä. Pennut(siis jotain teinejä) polttelee rapun alla olevia papereita ja räkii pitkin seiniä. Joku oli kussu ylimmästä kerroksesta hissin oveen sisältäpäin ja tottakai kaikkien muidenkin kerrosten ovet oli kusessa. Siivojatkin tuntuu vihaavan tätä rappua.

Mä siis niin vihaan tätä paskaläjää
|O |O |O |O
Ollaan koitetttu hakea uutta kaupungilta. EI TIPU!
Ollaan haettu asumisoikeusantoja. EI TIPU! Noihin kämppiin mihin mä oon valmis lähtemään, on isot jonot. Ollaan ilmeisesti jonossa 20. yhteen kohteeseen (ja näitä vapautuu harvoin) ja muihin ei edes niin hyvällä sijalla.

Ikuisesti kai me ollaan tässä. Omaa asuntoakaan ei uskalla miettiä, kun tuntuu vaan hinnat ja korot nousevan :(
 
Liityn kerhoon! Naapureitten kaa ei kyllä ongelmia ole. Omakotitalo kun on ja maalla. Mutta tää talo!! :kieh: Voi yäk! Joka huoneessa eri seinillä erilaiset tapetit, lattiat kallellaan, tila ei riitä meijän perheelle ja muutenkin! En kestä. Pahinta vielä se et kun tää on anoppilaisten niin tottakai tulevat ja menevät täällä miten haluavat!! Mä haluun oman kodin!!!
 
No me asuttiin vähän tuon tapaisessa edellisessä asunnossa....onneks päästiin sieltä pois, loppuaikoina ihan pelotti asua kyseisessä rapussa ja alueella, nykyinen asunto on sitten täys vastakohta tuohon verrattuna ja onneks muutettiin tähän, vaikka oma ostettiinkin jo puolen vuoden asumisen jälkeen, Sitä siis vielä rempataan ja ens kuussa tarkotus muuttaa, mutta kyllä tämä muutto kannatti kaikesta lyhykäisyydestään huolimatta suorittaa, pää ois hajonnu vanhaan ihan hetkenä millä hyvänsä :kieh:
 
Viblsp
Vihaan tätä. Täällä on kaikki paskat peitetty vaan maalilla pikaisesti, ikkunoihin on jätetty silikonipaskat ja muut remonttiliat, parveke on täynnä remppamiesten maalitörppöjä, tapetteja, lattiamattoja jne... Yläkerrassa asuu virallisesti vain yksi manne, mutta miljoona niitä siellä ramppaa, eivät noudata sääntöjä yhtään, eilenkin huusi joku vi*un paskapää keskellä yötä siellä. Syljeskelevät parvekkeelta, kuuluu makkariin asti kun vetää räkää ja sylkee. Meteliä, meteliä, meteliä... Manneista moni ollut linnassa, jopa murhasta/taposta. Seinänaapurina juoppo jolla kaks varoitusta ja kolmannesta joutuu pihalle, mm. ammuskellut ilmakiväärillä ikkunasta. Naapurirapun musta mies ajaa hienolla autolla "heimomusiikki" tai Madonna pauhtaten ja tepastelee elintasokumpu ojossa tossa pihassa välillä, ties mitä mulkoilee. Naapuritalon kakarat riehuvat ja rellestävät vielä klo 21-22 pihassa. Juuri kukaan täällä ei pidä koiria kiinni... Vihaan, vihaan, vihaan...

Onneksi enää 8 yötä ja päästään saunalliseen neliöön keskustaan.
 
Tec
sama täällä!!asunto on vanha soluasunto eli kaikki huoneet tasan samankokoisia ja tottakai samanmuotoisia...ja keittiöön ei mahdu kuin yksi ihminen kerrallaan,tottakai. Naapureina somaliperheet, jotka muuten ihan mukavia, mutta ne pennut..huutavat yötä myöten pihalla juuri meidän ikkunan alla. Muutaman kerran ollut jo jalkapallo ja frisbee parvekkeella, seuraavalla kerralla teeskentelen kyllä ettei ne meidän parvekkeelle lentänyt..mutta minkäs teet,kun vuokra on halpa ja periaatteessa emme tarvitse isompaa asuntoa...en ole edes lamppuja vaihtanut, kun se tarkoittaisi sitä,että hyväksyn tilanteen ja olen valmis jäämään tähän asuntoon...
 
vieras
Täälä pieni taloyhtiö ja yksi ainoa paskakasa terrosisoi koko taloa karjunnallaan ja valittamisellaan. Lapset ei saa tehdä MITÄÄN. Kotirauhanhäirintää harrastaa ja rikosilmoitusta harmitaan.
 
jäiks
mun tuliterä asunto jossa haisee ihan jollekin tärpätille tai maalille vieläkin vaikka se kerrostalo on ollu jo 3kk valmiina alkaa tuntua jo miedolle tohon nähen...no migreeniä mullekin on tullu näistä aromeista! haiseeko muittenkin uudet asunnot?
 
jäiks
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin ja tätä ei edes kutsuta kodiksi. 26.4. muutettiin ja siitä asti etitty uutta asuntoa; vain tärkeimmät asiat purettiin laatikoista/jätesäkeistä.
ei kovin rentoa ku ei voi laittaa kotia ja elää pahvilaatikoitten keskellä....
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja jäiks:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin ja tätä ei edes kutsuta kodiksi. 26.4. muutettiin ja siitä asti etitty uutta asuntoa; vain tärkeimmät asiat purettiin laatikoista/jätesäkeistä.
ei kovin rentoa ku ei voi laittaa kotia ja elää pahvilaatikoitten keskellä....
Ei ole ei... Onneksi 1.8. sekin asia muuttuu. :)
 
Miimiäinen
Noi yksityisten vuorkaamat sekä vvo:n ja sato:n asunnot on niin kauheen kalliita, ettei oikeen olis varaa niihin lähteä :(
Ja asutaan Itä- Helsingissä. Mä tykkään asuinalueesta muute kovasti, mutta tää rappu...
Nää on näitä vanhempia kerrostaloja täällä perällä, jonne nyt on alettu tunkea kaikki juopot, nistit ja muut ongelma tapaukset. Eri kansallisuuksiakin tästä rapusta löytyy vaikka kuinka. Ja sanokaa muut mitä sanotte, mutta TOSIASIA on, että nää ei suomalaiset aiheuttaa täällä eniten ongelmia :/
 
Miimiäinen
Pakko hehkuttaa, että parin viikon päästä muutetaan täältä pois :D :D :D
5h+keittiö, 2 vessaa. Vieläpä just rempattu koko asunto. Tosi siistin näkönen asunto ja sijaintikin on parempi, ku tää nykynen.
Voi kumpa tää aika kuluis äkkiä ja vois pamauttaa ton ulko- oven viimesen kerran kiinni!!!
 
Miimiäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikka:
no muuttakaa pois niistä läävistä!

Kaupungeissa on kyllä valinnanvaraa. Onko paha, jos joutuu satsamaamaan vuokraan vaikka 100 e enemmän, kun elintaso nousee?
Niin asunto saatiin kaupungilta jo. Onneksi!

Eikä täällä valitettavasti niin kauheesti ole valinnanvaraa. Vaikka Helsingissä asutaankin. Täällä kuitenkin on jonoa noihin asuntoihin aika paljon :whistle:
 

Yhteistyössä