Siis voi perse mikä yö takana.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tägi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tägi

Jäsen
19.04.2011
513
1
16
Kyllä ottaa pannuun ja kunnolla. Menin nukkumaan kesken bb:n,kun tältä hullulta kylältä kuulu aseen laukaus ja en halunnu jäähä arpomaan kuka täällä riehuu. nukahdin herätäkseni 02.07 siihen kun pieni kissanpentumme huutaaa iha raivona,ja herätti lapsen. (pentu yläkerrassa,ovi kiinni ja silti se kuulu ja lujaa) poika alottaa "piip piip,appuun,hätä" ja pomppii tasajalkaa. Pojan peittelin takas nukkumaan ja menin katsoo mikä kissalla hätänä. No ei tasan yhtään mikään...kuhan huuti huvikseen:headwall:

Annoin kissalle ruokaa ja jätin oven raolleen et tulis sit viereen unille. Kello 5.54 lapsi ja kaikki kolme kissaa huutaa,nauraa,pomppii,juoksee ja riehuu. Ei toivoakaan unien jatkumisesta kenenkään osalta.

Isäntä nukkuu onnellista unta tos vierashuonees ja mie koitan pysyä kahvin voimalla hereillä.

Kiitos kun sain purkaa vitutukseni. Jospa tää aamu tästä lähtis.

Kissat on oikeesti välillä niin raivostuttavia! Meidän katti harrastaa kans sitä, et raapii yöllä parvekkeelle, vaikka siinä oven edessä olis minkälaiset barrikadiviritelmät. Sit kun jollai lopulta menee hermo ja lähtee sitä päästämään ni ei tietty meekkään vaan istua taputtaa siinä paikallaan. Argh!

Meillä valvottiin kun poika on kipeenä ja heräs itkemään jatkuvasti. Aion kyllä nukkua päikkärit sit :) Virtaa päivään vaan meille, kun pysyy liikkeessä niin ei ehdi nukahtaa :)

Kissat on oikeesti välillä niin raivostuttavia! Meidän katti harrastaa kans sitä, et raapii yöllä parvekkeelle, vaikka siinä oven edessä olis minkälaiset barrikadiviritelmät. Sit kun jollai lopulta menee hermo ja lähtee sitä päästämään ni ei tietty meekkään vaan istua taputtaa siinä paikallaan. Argh!

Meillä valvottiin kun poika on kipeenä ja heräs itkemään jatkuvasti. Aion kyllä nukkua päikkärit sit :) Virtaa päivään vaan meille, kun pysyy liikkeessä niin ei ehdi nukahtaa :)

Rakkaitta noi katit on,mut joskus kyl mietin et kuka käski ottaa sen kolmannen pennun....:D No toisaalta jos positiivisesti ajatellaan,ni onpaha ny paaaaaaljon aikaa alottaa suursiivous ja pyykinpesu. Eilen sain uuden pyykkikoneen ja viikon pyykkivuori odottelis pesua.

Onko pojalla flunssa vai? toivottavasti paranee pian. Meillä poika oli viime viikon kipee... onneks meni nopeesee ohi. Ei oo kun yskä jälel.

multa loppu viime yönä parisuhde maailman ihanimman ihmisen kanssa..ilmeiseti mä en sitten ollut sama juttu hänelle ...huoh..kohden uusia tuulia ja hyvää huomenta vain kaikille.

• Tykkää
Reactions: tägi
Mun kissanpentuni leikki tänä aamuna kynnet selkään -leikkiä kun yritin nukkua. En hirveesti tykkää siitä leikistä. :xmas: Ei siltikään vedä mun aamu vertoja kurjuudessa ap:n aamulle, mutta jospa tägi saisit levättyä jossain vaiheessa tänään päivällä. Paa mies vahtimaan muksua ja kissoja ja oikase itses vaikka sohvalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27151872:
Mun kissanpentuni leikki tänä aamuna kynnet selkään -leikkiä kun yritin nukkua. En hirveesti tykkää siitä leikistä. :xmas: Ei siltikään vedä mun aamu vertoja kurjuudessa ap:n aamulle, mutta jospa tägi saisit levättyä jossain vaiheessa tänään päivällä. Paa mies vahtimaan muksua ja kissoja ja oikase itses vaikka sohvalle.

Ei minua enää väsytä.... se on aina vaa se aamun kiukku jos ei saa nukkua kunnolla :D ihan pirtein mieli päivän puuhiin. ja joo meil kissanpentu leikkii "varpaiden järsiminen"-leikkiä jota en itsekkään arvosta aamuyön tunteina. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;27151864:
Rakkaitta noi katit on,mut joskus kyl mietin et kuka käski ottaa sen kolmannen pennun....:D No toisaalta jos positiivisesti ajatellaan,ni onpaha ny paaaaaaljon aikaa alottaa suursiivous ja pyykinpesu. Eilen sain uuden pyykkikoneen ja viikon pyykkivuori odottelis pesua.

Onko pojalla flunssa vai? toivottavasti paranee pian. Meillä poika oli viime viikon kipee... onneks meni nopeesee ohi. Ei oo kun yskä jälel.

Mä pyykkäsin ja silitin eilen aamulla klo 6-8 :D Aamu on tohon just hyvää aikaa.

Pojalla on flunssa joo, saanu särkylääkettä ja ihan hyvinvoivan oloinen, olis yölläkin vaan halunnu leikkii. Mutta heräilee silti aina 10 min nukahtamisesta ja itkeskelee. Toivottavasti menis kans nopsaan ohi! Ei tätä valvomista kauaa jaksais :)

Mulla on taas näitä aamuja ku olisin valmis antaa ton mein mielenvikaisen otuksen adoptioon toviksi aikaa!!!! Jätkä vetää ympäri kämppää armottomalla ravilla, vinkuu joka käänteessä ja sit loikkii säkkituolin päällä.
Mun herääminen tais olla kissan yön kohokohta, ku nyt sit tota virtaskaa riittää vaikka pieneen pitäjään.
Ja sit välillä jätkä lopettaa riehumisensa ku seinää ja ottaa tuijotus kisaa mein toisen katin kans.

Ei kukaan oikeesti haluis ottaa viikoks pariks tota ylienergistä täystuhoa?? Mulla ei meinaa taas hermot riittää ton toopen kanssa. Milloin se löytää jostain piilostaan foliota tai sellofaania ja milloin se muuten vain ravaa kämpäs niin et kukaan ei saa nukuttua ja matot on mutkalla.
Tokihan tää on rauhallinen aamu verrattuna niihin jolloin toi jätkä alottaa remuamisensa jo kolmelt yöllä, herättäen mut siinä sivussa "vahingossa".

Noh, eipä tää kuitenkaa veä vertoi aloittajan tilanteeseen, mä sain sentäs yöni nukkua kohtalaisen hyvin. Mut raivostuttava otus toi siltikin on, vaikkakin erittäin rakas!!!

Me valvottiin melkein puoleen yöhön miehen kanssa leffaa katsoen, sitten kun päästiin sänkyyn niin mies nukahti parissa sekunnissa, mä pyörin tunnin unettomana sängyssä, ja kun viimein nukahdin niin poika heräs ja alko itkeä hampaitaan.
Kolme kertaa nousin sen kanssa tunnin sisällä eikä meinannu rauhottua millään. Annoin sitten särkylääkettä ja otin viereen nukkumaan. Eikös se pyöri ja potki ja läpsi unissaan :headwall: Ja heräs uudestaan heti kun mä olin just nukahtanu. Ja ylös pompattiin vähän enennen seittämää, aaaaarrgh! Väsyttääääää |O

No joo, minä kipeänä ja pitäs töihin lähtee, ei pysty. Valvoin koko yön kun nii vitutti. Miehen kuopus on tääl viikonlopun ja se piti hakee poliisiasemalta kun oli koittanu kaupas varastaa.Alko se tupakanpoltto ja kaljankittaaminen ja taas uusi vahdittava. Sanoinki et meille tullessa se ei poistu mihinkään.Juoskoot äitinsä luona miten huvittaa, niin ne on edellisetki tehny ja sit meille asuun kun ei äidin hermot kestä ja muksut jo pilattu. Hyvää huomenta vaan kaikille!

Me valvottiin melkein puoleen yöhön miehen kanssa leffaa katsoen, sitten kun päästiin sänkyyn niin mies nukahti parissa sekunnissa, mä pyörin tunnin unettomana sängyssä, ja kun viimein nukahdin niin poika heräs ja alko itkeä hampaitaan.
Kolme kertaa nousin sen kanssa tunnin sisällä eikä meinannu rauhottua millään. Annoin sitten särkylääkettä ja otin viereen nukkumaan. Eikös se pyöri ja potki ja läpsi unissaan :headwall: Ja heräs uudestaan heti kun mä olin just nukahtanu. Ja ylös pompattiin vähän enennen seittämää, aaaaarrgh! Väsyttääääää |O

Meil se oli tota viime viikol... flunssa ja poskihampaat yhtäaikaa :D on muute huippu yhistelmä....

Toivottavasti hampaat tulis teil pian,ni saisitte nukkua! Voimia!

Meillä kanssa vauva flunssassa, joten tuli valvottua viime yönä useampi tunti.
Nyt on simmut aivan ristissä. Vauvalla näyttää olevan taas normaali touhut päällä :)
Kahvia koneeseen...

[QUOTE="miiu";27151918]Meillä kanssa vauva flunssassa, joten tuli valvottua viime yönä useampi tunti.
Nyt on simmut aivan ristissä. Vauvalla näyttää olevan taas normaali touhut päällä :)
Kahvia koneeseen...[/QUOTE]

Paljon tuntuu olevan nyt flunssaa liikentees.... onko minkä ikäne vauva? :)

Yhteistyössä