siis voi H######i!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mai

Vieras
ei oo montaa kuukautta siihen kun en ole vuoteen saanut nukkua kokonaista yötä, vauva heräilee öisin usein. parisuhde ongelmat syö jaksamista myös melko tavalla. ja sitten jos mulla on pahaolla ja huudan miehelle etetä en jaksa enään!! niin mitä tekee mies. ei saa sanaakaan suustaan!!! EI YHTÄÄN SANAA. toinen huutaa että on pahaolla eikä just nyt jaksa yhtään, ja toinen sensijaan että sanoisi vaikkapa:inhottavaa kun sulla kulta on ollut niin rankkaa,oot tehnyt kovan työn, minä yritän miettiä miten voin auttaa. tai jotain vastaavaa kaipaisin miehen suusta(eli henkistä tukea), niin tää VAAN istuu tuppisuuna sanomatta mitään! no sitten tulee vielä pahamieli siitä kun mies ei välitä. voisi olla paikallaa hellä halaus tai edes katse, ei ei sitäkään tuijottaa vaan jonnekkin muualle! tai ottaa sellasen loukkaantuneen ilmeen(hyvä loukkaantua siitä jos toinen huutaa että ei jaksa enään kuulla yhtään kitinää) :'( .tuli sitten haukuttua miestä(niin että naapuritkin varmaan kuuli kaiken, hävettää).

mut kuka jaksaa katella välinpitämätöntä miestä just silloin kun kipeimmin kaipaisi tukea?

Alkuperäinen kirjoittaja mai:
ei oo montaa kuukautta siihen kun en ole vuoteen saanut nukkua kokonaista yötä, vauva heräilee öisin usein. parisuhde ongelmat syö jaksamista myös melko tavalla. ja sitten jos mulla on pahaolla ja huudan miehelle etetä en jaksa enään!! niin mitä tekee mies. ei saa sanaakaan suustaan!!! EI YHTÄÄN SANAA. toinen huutaa että on pahaolla eikä just nyt jaksa yhtään, ja toinen sensijaan että sanoisi vaikkapa:inhottavaa kun sulla kulta on ollut niin rankkaa,oot tehnyt kovan työn, minä yritän miettiä miten voin auttaa. tai jotain vastaavaa kaipaisin miehen suusta(eli henkistä tukea) , niin tää VAAN istuu tuppisuuna sanomatta mitään! no sitten tulee vielä pahamieli siitä kun mies ei välitä. voisi olla paikallaa hellä halaus tai edes katse, ei ei sitäkään tuijottaa vaan jonnekkin muualle! tai ottaa sellasen loukkaantuneen ilmeen(hyvä loukkaantua siitä jos toinen huutaa että ei jaksa enään kuulla yhtään kitinää) :'( .tuli sitten haukuttua miestä(niin että naapuritkin varmaan kuuli kaiken, hävettää) .

mut kuka jaksaa katella välinpitämätöntä miestä just silloin kun kipeimmin kaipaisi tukea?

tälle palstalle voisi tehdä jotain,noi tekstiin hyppivät hymiöt ovat ärsyttäviä

miehet ne jotkut on juntturoita jästipäitä.
Niille pitää sanoa face to face että tää on näin et sillo ku on paha olla niin ois hyvä jos sä halaisit tms..no antaa striktit ohjeet sille ukkokullalla..tai ei ohjeet mutta kertoa mikä painaa ja miten haluaa että pahassa tilanteessa toimii

en vaan jaksa enään. minä olen sanonut jo kuukausia sitten etten jaksa, silti on ollut pakko jaksaa hoitaa lähes kaikki itse. kun astiapesukoneen täyttö ja tyhjennyskin on niin vaikeaa. siis mä nukun pystyyn, oon niin poikki. ja mä pystyn täyttää sen helvetin koneen ilman että kukaans anoo että täytä se nyt. miksi v#### mies ei siihen kykene joos muka rakastaa niinkuin sanoo!!!

Just. Ajatteletko koskaan, että oletko ottanut sen miehesi mukaan lapsen elämään, vai onko se saanut sivusta katsoa, kuinka olet ehkä ominut pienen vauvan ja muuttanut omaan elämäänne henkisesti pois miehen luota. Mies on siinä tilanteessa aika avuton, kun tekee niin tai näin, niin aina huudetaan. Kerroit meille täällä, mitä haluaisit sen tekevän. Oletko kertonut sen miehellesi ? Tämä taittaa olla eritäin yleinen ongelma parisuhteessa ja siksi niin moni mies katoaakin kavereiden kanssa kaljalle, kun kotona saa olla enemmänkin sohvan koriste ja joukossa yksin. Mies ja nainen kun ajattelevat niin eri tavalla aivan luonnostaan.

Mä oon nukunut ehkä kymmenen kokonaista yötä kertaakaan heräämättä viimesen 4½vuoden aikana :/ Kyllä itteäkin välillä tympii ja mun mies on just samanlainen eli ei se saa sanaa suustaan ja turha pyytää sitä olemaan lasten kanssa että mä pääsisin päikkäreille välillä. No oon jo tottunut tähän mutta kyllä mullakin oli noita "kilareita" sillon kun esikko oli pienempi :hug:

Jos mä meen päikkäreille ni mies tulee viereen ja alkaa nukkumaan; lapset siis ovat keskenään tekemässä jotain :o :kieh: Eipä siinä auta kun nousta ite heti ylös ja mennä lasten luo touhuamaan niitten kanssa. Mä ymmärrän ihan täysin että sua ottaa aivoon tollanen käytös, muuta en voi tehdä kun toivoa että miehes tajuaa tilanteen ja auttaa ja tukee sua jatkossa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just. Ajatteletko koskaan, että oletko ottanut sen miehesi mukaan lapsen elämään, vai onko se saanut sivusta katsoa, kuinka olet ehkä ominut pienen vauvan ja muuttanut omaan elämäänne henkisesti pois miehen luota. Mies on siinä tilanteessa aika avuton, kun tekee niin tai näin, niin aina huudetaan. Kerroit meille täällä, mitä haluaisit sen tekevän. Oletko kertonut sen miehellesi ? Tämä taittaa olla eritäin yleinen ongelma parisuhteessa ja siksi niin moni mies katoaakin kavereiden kanssa kaljalle, kun kotona saa olla enemmänkin sohvan koriste ja joukossa yksin. Mies ja nainen kun ajattelevat niin eri tavalla aivan luonnostaan.

mies on se joka ei puhu. eikä mun tarvitse ottaa miestä mukaan, se on aikuinen ihminen jonka kuuluu ihan itse ottaa osaa kaikkeen. vai onko muka niin että mieheltä ei voi odottaa aikuista käytösä= oman järjen käyttöä?

minä en ole ominut vauvaa,tuo kaikki mistä mua syytät,sen tekee mies! minä olen tasan kertonut miehelleni miksi ja mistä mulle tulee pahaolo ja mikä taas auttaa. minä olen puhunut ja puhunut ja puhunut. mutta miehen kanssa ei voi keskustella! koska mies ei puhu! (joo voi keskustella siitä mitä syödään, mutta ei yhdestäkään sen vakavammasta asiasta). lisäksi en aluksi huutanut miehelle vaan huusin yleisesti että en jaksa enään yhtään!! (jos ihminen huutaa tollasen lauseen ihminen on aika varmasti todella loppu). mutta puolusta sä tota joka ei kykene edes empatiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mä oon nukunut ehkä kymmenen kokonaista yötä kertaakaan heräämättä viimesen 4½vuoden aikana :/ Kyllä itteäkin välillä tympii ja mun mies on just samanlainen eli ei se saa sanaa suustaan ja turha pyytää sitä olemaan lasten kanssa että mä pääsisin päikkäreille välillä. No oon jo tottunut tähän mutta kyllä mullakin oli noita "kilareita" sillon kun esikko oli pienempi :hug:

Jos mä meen päikkäreille ni mies tulee viereen ja alkaa nukkumaan; lapset siis ovat keskenään tekemässä jotain :o :kieh: Eipä siinä auta kun nousta ite heti ylös ja mennä lasten luo touhuamaan niitten kanssa. Mä ymmärrän ihan täysin että sua ottaa aivoon tollanen käytös, muuta en voi tehdä kun toivoa että miehes tajuaa tilanteen ja auttaa ja tukee sua jatkossa :hug:

Hei, joku ymmärtää, ihanaa! vaikka todella ikävää että joku joutuu kokemaan samaa

Yhteistyössä