voi h"""""i, minen jaksa tuota miestä osa 30000. olen siis ennenkin valittanut miehestä tänne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sama

Vieras
... viimeeksi siitä kun sängyssä ei toimi. nyt en en enää edes halua seksiä tai ylipäätään miehen koskevan minua ! tänä aamuna otin suihin, että pääsin aamukahvin keittoon ja vaihtamaan lapselle vaipat. koko mies ällöttää minua ja jos meillä ei olisi lasta ja yhteistä kotia niin... lapselle mies on kuitenkin hyvä isä ja kuten aikaisemmassa ketjussa kerroin, kokkaa mielellään ja siivoaa käskemättä. mutta... nyt on alkanut valitus että" hyi helvetti sulla on selluliittia, etkö yhtään häpeä", " olet taas lihonut" ja aamulla kuulin ensimmäiseksi " nyt sellanen pikapano niin lähden sitten sienimettään" ja samassa tyyppi oli jo punkemassa päälle.... kun muut kehuvat miten hyvä mies minulla on, tekisi mieli vain kirkua... :(

Vaihtoon...vaikka olis minkälainen kotitöitten tekijä, mä en hyväksyis tollasta, että ei kunnioiteta toista yhtään. Ei varmasti itsekkään ole täydellinen.

mulle sanottiin aikanaan kun valitin aina miehestäni..

jos päätät jatkaa miehesi kanssa, niin hyväksy hänet virheineen ja lopeta valittaminen.. tai sitten jos et kestä virheitä niin eroa..

minä erosin.. mutta neuvo oli viisas..

en halua erota lapsen takia, ainakaan kun on noin pieni vielä.... sitäpaitsi olen sairauden vuoksi jo näin nuorena eläkkeellä, mies käy töissä... en pärjäisi yh:na :(

Älä anna miehellesi mitään.. aina kun hän lähestyy sinua tai ehdottaa jotain, toteat ettei sua huvita, kun olet niin ällöttävä ja sulla selluliittia yms. Jos miehesi ei ymmärrä mitenkä on sua sanoillaan loukannut ja tee suhteenne eteen mitään ja muutu, niin mietipä oikeesti eroa. Mä en olis tollasessa suhteessa. Itsekeskeinen paska sun miehes vissii.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
... viimeeksi siitä kun sängyssä ei toimi. nyt en en enää edes halua seksiä tai ylipäätään miehen koskevan minua ! tänä aamuna otin suihin, että pääsin aamukahvin keittoon ja vaihtamaan lapselle vaipat. koko mies ällöttää minua ja jos meillä ei olisi lasta ja yhteistä kotia niin... lapselle mies on kuitenkin hyvä isä ja kuten aikaisemmassa ketjussa kerroin, kokkaa mielellään ja siivoaa käskemättä. mutta... nyt on alkanut valitus että" hyi helvetti sulla on selluliittia, etkö yhtään häpeä", " olet taas lihonut" ja aamulla kuulin ensimmäiseksi " nyt sellanen pikapano niin lähden sitten sienimettään" ja samassa tyyppi oli jo punkemassa päälle.... kun muut kehuvat miten hyvä mies minulla on, tekisi mieli vain kirkua... :(

:o Älä hyvä Nainen alistu moiseen! Mun lapsen aamuvaipan vaihtoa eikä kyllä mun aamukahviakaan lykkäisi yhtään mikään.

kyllä yksinhuoltajana pärjää, kuka tahansa muukin pärjää joten mikset sinäkin? kyllä tuet on sen mukaan katsottu että lapsiperhe pärjää.. tekosyitä vain..

surullista miten tyhmiä jotkut ihmiset onkaan ja alistuu kaikkeen.. lapsikaan ei ole mikään syy jäädä tuollaiseen suhteeseen..

Yhteistyössä