siis voi elämä!! mulle tultiin valittaa kun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joanna

Vieras
lapsi itki kirpparilla. käytiin siis kirpparilla ja lapseni sai itkukohtauksen kun ei saanut haluamaansa tavaraa (oli aivan liian ylihinnoiteltu) siinä sitten huusi ja itki ja repi mua lahkeesta ym..niin joku vanha mummo tuli sanoo että menkää nyt ulos että ei hän nauti kirpparikierroksestaan kun joutuu tollasta kuuntelee!! sanoin että mene kuule ite prkl!!!

Mä näin kerran kirppiksellä, miten myyjä kävi sanomassa itkevän lapsen äidille että voisitteko poistua. Mutta se lapsi oli rääkynyt jo varmaan 20 minsaa täysillä, ja ikää oli jotain 4 v...

ohhoh!
mulla just päinvastanen kokemus parin päivän takaa, meidän 2v kiukutteli ja mäkoitin sitä hyssytellä ni yks rouva tulee sanomaan että anna lapsen huudella, kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu :)

Ihan oikein... Kerran seurasin kirppiksellä näytelmää, kun äiti raahasi sisään hysteerisesti itkevää lasta sisälle, yritti lahjoa pillimehulla, ei kelvannu... Varmaan sen 20min. kulkivat sisään ja ulos, ja kersa huuti koko ajan ihan täysiä.

mä olen vaatekaupassa töissä ja päivittäin ostoksilla käy äitejä(?) joiden lapset huutaa vaunuissa kevyesti vartin-puoli tuntia...Käyn ylleensä vinkkaamassa että meillä olis tuo vauvanhoitohuone...kun jotkut pystyy shoppaamaan vaikka oma lapsi huutaa kurkku suorana...

Tänään kans Lindexillä lapsi huusi täysillä ja kuulosti oikeasti jo pahalta. Äiti kaverineen naureskeli ja jatkoi shoppaamista. En tiedä kauanko jo oli huutanut mutta naama oli jo ihan turvoksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Tänään kans Lindexillä lapsi huusi täysillä ja kuulosti oikeasti jo pahalta. Äiti kaverineen naureskeli ja jatkoi shoppaamista. En tiedä kauanko jo oli huutanut mutta naama oli jo ihan turvoksissa.

Mä en tajua tuota. Terveellä järjellä varustettu ihminen, ei huudata lasta tuolla tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Mä en tajua tuota. Terveellä järjellä varustettu ihminen, ei huudata lasta tuolla tavalla.

olen samaa mieltä mitä kivaa on lapselle kierrellä kauppoja missä ei ole niille mitään istuvat vaan rattaissa ja pitäs jaksaa....

olen samaa mieltä mitä kivaa on lapselle kierrellä kauppoja missä ei ole niille mitään istuvat vaan rattaissa ja pitäs jaksaa....

Mun lapset ovat aina kiertäneet kauppoja, mutta ei ne oo yhtään tuollaista huutokohtausta vielä saaneet.

Ei niiden kanssa kyllä tyhjällä vatsalla, kipeänä tai väsyneenä shoppailemaan lähdetäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun lapset ovat aina kiertäneet kauppoja, mutta ei ne oo yhtään tuollaista huutokohtausta vielä saaneet.

Ei niiden kanssa kyllä tyhjällä vatsalla, kipeänä tai väsyneenä shoppailemaan lähdetäkään.

Samoin... Ja meillä on lähdetty pois kaupasta, kun siltä näyttää, että tenavilta palaa käämi. En oo koulutusmielessä jääny niitä huudattamaan kauppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
en mäkään ymmärrä että huutavan lapsen kanssa pitää olla kaupassa siis jos tosiaan huutaa ja kauan.ne rätit ja muut kledjut kerkee ostaa muulloinkin.

Muista ettei kaikki asu kauppojen lähellä, mulla esim voi olla vuoden ainoa käynti kaupungin vaatekaupassa. Mut en mä anna lapseni huutaa kuitenkaan tekemättä mtn

Samoin... Ja meillä on lähdetty pois kaupasta, kun siltä näyttää, että tenavilta palaa käämi. En oo koulutusmielessä jääny niitä huudattamaan kauppaan.

Joo, mekin muutetaan suunnitelmia lasten jaksamisen mukaan. Tänäänkin käytiin vain neljällä kirppiksellä, eikä menty enää viidennelle kun kuopus alkoi osoittaa väsymisen merkkejä :D

en shoppaillut kun lapset olivat pieniä. eivät jaksa.
onneksi kotiäiti ei tarvitse eikä ole rahaakaan shoppailla kotiäitinä.eikä pienet lapset kuluta paljon mitään .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
en mäkään ymmärrä että huutavan lapsen kanssa pitää olla kaupassa siis jos tosiaan huutaa ja kauan.ne rätit ja muut kledjut kerkee ostaa muulloinkin.

Muista ettei kaikki asu kauppojen lähellä, mulla esim voi olla vuoden ainoa käynti kaupungin vaatekaupassa. Mut en mä anna lapseni huutaa kuitenkaan tekemättä mtn

just..onko se sit kivaa huutavan kirkuvan muksun kanssa kiertää kauppaa? vois vaikka mennä ulos tms..että lapsi rauhottuu ja antaa muille rauha.
ei tulis mieleenkään kiertää kaupoissa vaatteita itelle kattellen kun muksut kirkuis vieressä :headwall:

Kirppikset on ahtaita, tunkkasia ja erittäin tylsiä paikkoja lapselle. En ota ite koskaan 2-vuotiasta ja ½-vuotiasta mukaan kirppiksille.. Kyllä ihmettelen ihmisiä jotka tuo suunnilleen suoraan synnäriltä vauvan kirppikselle ja sitte koitetaan hyssytellä että "malta vielä muutama hyllyväli".. Ja ainakin Oulussa näitä näkee lähes joka kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Sama vika.

Siksi yleensä lähdenkin 'rättikauppoihin' yms ilman lapsia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Kirppikset on ahtaita, tunkkasia ja erittäin tylsiä paikkoja lapselle. En ota ite koskaan 2-vuotiasta ja ½-vuotiasta mukaan kirppiksille.. Kyllä ihmettelen ihmisiä jotka tuo suunnilleen suoraan synnäriltä vauvan kirppikselle ja sitte koitetaan hyssytellä että "malta vielä muutama hyllyväli".. Ja ainakin Oulussa näitä näkee lähes joka kerralla.

Ne vaan opettaa lapsia käyttäytymään, kun ei ne kakarat muuten opi oleen julkisillapaikoilla, ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu. :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:

Ne vaan opettaa lapsia käyttäytymään, kun ei ne kakarat muuten opi oleen julkisillapaikoilla, ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu. :headwall: :headwall:

Opetan mieluummin semmosissa kaupoissa missä ei tarvi niin keskittyä kahtelamaan vaan ostaa vaan listan kanssa suht nopeasti.

kyllä mulla kulkee 1,5v mukana kirpparillakin. sieltä kun suurin osa vaatteista ja leluista ostetaan, neiti saa jo itse valita esim. kahden kirja väliltä kumman ottaa.

Tässä joku aika sitten kauppakiukuttelu alkoi meilläkin, lapsi huusi ja huusi. Toki silloin koitin asioida mahdollisimman nopeasti enkä jäänyt penkomaan tai suunnittelemaan ruokakaupassa viikon menyytä.

Nyt tuo vaihe on jo ohi mennyt, ainaki toistaiseksi. Kiltisti istuu kärryssä jutustellen muille asiakkaille ja ihmetellen ihania kirpparilöytöjä.

Itse otan monesti tuolle reilu 3v jotain pientä naposteltavaa, kun mennään kirpparille. Tykkää olla siellä mutta jos väsy iskee niin syö sitten rusinaa, leipäpalasta ym. niin jaksaa taas olla mukana.

Saan varmaan noottia mutta istutan tuota neitiä vielä niissä ostoskärryissä, kun ollaan kirpparilla, niin pysyy koko ajan siinä lähellä :saint:

Yhteistyössä