Siis voi apua mitä tapahtui aamulla :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin nukkunut samassa asennossa 1veen vieressä jo jonkun aikaa aamulla ja jos nukun jumiutuneena pitkään niin saattaa herkästi puutua paikat, kun niskat ja hartiat on aivan jumissa.

Seitsemältä sitten alkoi kännykkä herättelemään ja nousin istumaan ja sammuttamaan sitä. Kännykkä on lattialla 1veen sängyn jalkopäässä. 1veen sänky siis ihan meidän sängyn vieressä, sellainen juniorisänky eli inasen matalampi se on kuin tuo meidän parisänky.

Nojasin vasemmalla kädellä siihen lapsen sängyn patjaan ja ojentauduin oikealla ottamaan sitä kännykkää. Mutta arvatkaas mitä. Vasen käsi olikin puutunut, mutta en ehtinyt huomata sitä ja se ei sitten tietenkään pitänyt ja rojahdin kenolleen sinne lapsen sänkyyn. Perse ja jalat jäi meidän sänkyyn. Enkä meinannut pirullakaan päästä ylös ennen kuin käteen alkoi palata tunto. Onneksi se tapahtui muutamissa sekunneissa, mutta ehdin jo yksikseen kiroilla siinä.

Onneksi mies ei herännyt ja nähnyt. Ois se ollut varmasti outo näky. :D

Mä kerran aamulla herätessäni ehdin hetken säikähtää halvautuneeni, kun vatsallani nukkuessa molemmat kädet ja jalat olivat puutuneet.... Mikään muu ruumiinosa paitsi pää, ei liikkunut vähään aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kerran aamulla herätessäni ehdin hetken säikähtää halvautuneeni, kun vatsallani nukkuessa molemmat kädet ja jalat olivat puutuneet.... Mikään muu ruumiinosa paitsi pää, ei liikkunut vähään aikaan.

Yleensä se käykin niin, että sitä katselee kättä vieressään ja kun ei tunne sitä niin unenpöpperössä miettii, että kenenkäs käsi tuossa sitten on. :D Mutta vitsit että tulee veetä ja peetä kun könötin nenälläni vinossa tuolla sänkyjen seassa. :D

Yhteistyössä