siis v*ttu mikä siinä on, että aikuinen ihminen ei voi puhua normaalisti??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
olen siis päivähoidon puolella töissä ja eräs vanhempi työkaverini mongertaa ja lässyttää lapsille, sellaista ihme ulinaa että korviin sattuu. ja sit se helvetin kielellä naksuttelu |O
välillä lapsetki kattoo sitä sillee et anteeks mitä sä sanoit....

no, mä nyt oon jyrkkä koska mä vihaan kaikenlaista lässyttämistä ylikaiken, kun normaalistikin VOIS puhua.
hulluks tulee kun kuulkaa sitä vonkunaa kuuntelee päivät läpeensä!!!
joskus puhun miehelle sillain ja menee vartti kun sillä palaa käämi :laugh:
siinä on sit ihanan nautinnollista todeta, että mä kuuntelen tota 8h päivässä 5pv viikossa :xmas: |O |O |O |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Mulla menis hermot alle 2 min :kieh:

Sanot sille joka lauseen jälkeen että "anteeksi, en ymmärtänyt, voitko toistaa?" ja katsot missä vaiheessa tajuaa. Oletuksena siis ettei ole kehitys tms vammainen.

Mua kans ärsyttää sama asia, joskin en ole missään hoitoalalla töissä vaan aikuisopistossa opettajana ja sielläkin tuota tapaa ihan yhtenään. On tyyppejä, jotka lässyttävät kaikille, siis myös aikuisille, kun puhuvat jostakin mukamas "söpöstä asiasta". Että mua rasittaa kuunnella sellaista ja opettajana tietenkin täytyy olla niin mukava ja hymyileväinen... En ymmärrä miten aikuiset ihmiset voi puhua sillä tavalla?

Onko teistä sellainen sössöttävä puhe ärsyttävää? Kun mua välillä ottaa päähän muutama ihan aikuinen naisihminen joka puhuu sillain venyttäen ja sössöttäen.
Se kuulostaa mun korviin ihan vietävän rasittavalta |O

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä