Siis uskaltaako tuolta Elloksen outletin puolet pois hinnoista tilata? Lähteekö alennus? >(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun kassalla näkyy alennettava summa, mutta loppusumma on kuitenkin ilman alennusta siinä :((( Lähteekö se alennettu summa pois, vaikka tossa ei näykään lähtevän??? Entä kun mainostetaan että koskee kaikkia outlet-tuotteita niin koskeeko silti niitä exclusivejakin?

[QUOTE="vieras";25157346]Niin siis juuri outlet-tuotteita shoppailinkin. Siellä oli ticket to heavenia ja vaikka mitä muuta.[/QUOTE]

Juu onhan siellä, mutta niissä outletlöytö tuotteissa ei ole mitään myytävänä, loppuneet ajat sitten ja jos ei lue löytö, siitä ei saa sen enempää alennusta kuin mitä siinä on hintana.

[QUOTE="vieras";25157399]Juu onhan siellä, mutta niissä outletlöytö tuotteissa ei ole mitään myytävänä, loppuneet ajat sitten ja jos ei lue löytö, siitä ei saa sen enempää alennusta kuin mitä siinä on hintana.[/QUOTE]

On siellä... Ainakin mun lasten kokoja! Mut ale näkyy oudosti siinä kassalla. En uskalla tilata kun loppusummassa ei näy alea, vaikka se lisäale näkyy ylempänä punaisena.

[QUOTE="vieras";25157346]Niin siis juuri outlet-tuotteita shoppailinkin. Siellä oli ticket to heavenia ja vaikka mitä muuta.[/QUOTE]

Ei riitä pelkkä outlet vaan pitää olla outletLÖYTÖ-tuote. Mulla kyllä kassalla oli alennetu hinta.

Juu ei siellä oikeesti oo enää mitään, kaikki meni varmaan parissa päivässä silloin kun tarjous alkoi. Mäkin luulin ensin, että se koskee kaikkia Outlet-tuotteita, mutta näinhän ei siis ole, vaan kyseessä on Outlet LÖYTÖ tuotteet, jotka on merkitty erikseen. Mulle kassa laski valmiiksi alennuksen Outlet-löytö tuotteista, mutta ei tietenkään noista normaaleista outlet-tuotteista.

[QUOTE="joo";25157463]Juu ei siellä oikeesti oo enää mitään, kaikki meni varmaan parissa päivässä silloin kun tarjous alkoi. Mäkin luulin ensin, että se koskee kaikkia Outlet-tuotteita, mutta näinhän ei siis ole, vaan kyseessä on Outlet LÖYTÖ tuotteet, jotka on merkitty erikseen. Mulle kassa laski valmiiksi alennuksen Outlet-löytö tuotteista, mutta ei tietenkään noista normaaleista outlet-tuotteista.[/QUOTE]

Ok. Todella hämäävää taas. Kun siis mainostettiin, että kaikista outlet-tuotteista. Tää on taas niin ellosta...

Kiitän! :)

ap

[QUOTE="vieras";25157495]Ok. Todella hämäävää taas. Kun siis mainostettiin, että kaikista outlet-tuotteista. Tää on taas niin ellosta...

ap[/QUOTE]

Ei se periaatteessa oo hämäävää, siinä mainoksessa lukee selvästi että outlet löytö-tuotteista. Mutta et sä ap varmasti ole ainoa, joka on lukenut sen väärin, sillä kuten sanoin, itsekin luin ensin että kaikista outlet-tuotteista ja sitten ihmettelin, miksei alennusta kassalla tullutkaan. Eikä me varmasti olla ainoita! Se löytö-sana oli jotenkin erivärisenä tai jotain, sen takia en sitä ensin huomannut, enkä suoraan sanottuna edes tiennyt että outlet ja outlet-löytö tuotteet on kaksi eri asiaa :D Mutta ei sen väliä. Säästypähän rahat kun en sitten mitään tilannutkaan ;)

Kyllä se lukee ihan selkeästi siinä outletin etusivulla, että koskee kaikkia oulet-löytö-tuotteita. Kun siitä klikkaa, pääsee suoraan oulet-löytöihin eikä koko outletin valikoimaan.

Selvästi se siinä luki että outlet löytö ja onhan ne löytötuotteetkin selvästi merkitty kirkuvan punaisella. Mä tilasin jotain pari viikkoa sitten ja tosi hyvin sai kaikkea. Mies tilas itselleen vaatteita, lenkkarit ym, lapsille vaatetta, itselleni parit kengät... Loppusumma oli kuluineen vähän päälle satasen, alennusta tuli 511€. :D

Minäkin tilasin kenkiä ja vaatteita itselleni ja teinityöilleni. Tuotteet ovat tulossa, varmaan huomenna perillä. Alennus normaalihintaisiin verrattuna oli yli 700 euroa.

Minä löysin outletin löydöistä vielä vaikka mitä itselleni sekä kolmelle lapselle. Ihan todella halvalla, 2-3e suurin osa vaatteista. Reilun 100e meni rahaa ja lähes 30 vaatekappaletta yhteensä. Kiitos vielä aloittajalle, ihan oli mennyt ohi tuollainen tarjous!

[QUOTE="vieras";25157495]Ok. Todella hämäävää taas. Kun siis mainostettiin, että kaikista outlet-tuotteista. Tää on taas niin ellosta...

ap[/QUOTE]

Höpö höpö. Ei missään lukenut että kaikista outlet-tuotteista. Eikä ollut mitenkään hämäävää. Opetelkaa lukemaan. ;)

Uusimmat

Yhteistyössä