T
tyhmäkö?
Vieras
Kaikki haukkuu bb:n anskua tyhmäksi, mutta pakko myöntää, että en mä itsekään tiedä mitä tarkoittaa sosialismi ja kapitalismi..
Tietääkö kaikki muut?
Tietääkö kaikki muut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Eiks siellä BB:ssä joku ollut epäillyt sosialismin olevan sosiaalista kanssakäymistä.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ihan mielenkiinnosta kysäisen ap... mikä sun koulutustaso on?
noh, kyllähän nuo aivan varmasti yläasteella tiesin, mutta ei mun muisti enää sinne asti ylläAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:miten ihmeessä olette päässeet kokeet läpi peruskoulussa jos ette muka kyseisiä sanoja tiedä?
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Sosialismi oli vaarallinen tartuntatauti, joka oli varsin yleinen entisessä Venäjässä eli Neuvostoliitossa eli Venäjällä. Sitä tavattiin yleensä vain johtajilla (joskin he sairastivat hieman sosialismin alkuperäisestä taudinkuvasta poikkeavaa muotoa), mutta sitä saattoi myös esiintyä työväen keskuudessa, esimerkiksi työväentaloilla ja muissa kokoontumisissa, joissa se levisi kulovalkean tavoin.
http://hikipedia.info/wiki/Sosialismi
Kapitalismi on talousjärjestelmä, jossa valtio pitää näppinsä hyvin minimaalisesti kiinni kansalaisten rahankäytössä. Kapitalismilla on kaksi tarkoitusta. Perimmäisenä ajatuksena on tarjota rikkaisiin sukuihin syntyneille tunne siitä, että he ovat arvokkaita ja ansaitsevat kaiken yltäkylläisyyden. Toinen tarkoitus on, että ne, jotka eivät syntyneet rikkaaseen sukuun, saavat elämälleen sisällön vihaamalla yläluokkaa ja porvareita. Kapitalismia ajatellessa, täytyy muistaa, että kun valtio toteuttaa sitä porkkanan kanssa, se on demokraattinen valtio, mutta jos valtio käyttää toteutusvälineenään keppiä, on valtio ehdottomasti fasistinen.
http://hiki.pedia.ws/wiki/Kapitalismi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Noi käsiteltiin vaan hissassa..
Ja kävin kyllä noi wikipedian jutut läpi, mutta en vaan tajuu.. eiks joku vois selittää mulle yhellä lauseella?