Siis tarttuuko se sikalenssu ovenkahvoista vai ei? Kun jossain oli, että käsidesistä ei juurikaan ole hyötyä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:
Vain täyspöhkö aikuinen pistää likaiset kädet suuhunsa, kaivaa nenäänsä niillä tai hieroo silmiään.

No mun mies on tälläinen täyspöhkö. Aina kun tullaan esim. kaupasta alkaa kaiveleen nenäänsä yms. automatkalla. Valitan kyllä siittä koska vaikka meillä ei ole influenssaa tai mahatauteja ollutkaan, voisi silti miettiä vähän.

"Täyspöhkö aikuinen hieroo silmiään"? :o

Kyllä minä saatan koskettaa joskus naamaani, jos kutittaa, roska menee silmään tms. Olet sinä aikamoisen taitava, jos et koskaan naamaasi koske.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Vain täyspöhkö aikuinen pistää likaiset kädet suuhunsa, kaivaa nenäänsä niillä tai hieroo silmiään.

No mun mies on tälläinen täyspöhkö. Aina kun tullaan esim. kaupasta alkaa kaiveleen nenäänsä yms. automatkalla. Valitan kyllä siittä koska vaikka meillä ei ole influenssaa tai mahatauteja ollutkaan, voisi silti miettiä vähän.

Heh, hassu mies. :laugh:

Hysteerikko taas vauhdissa. Ei se sikainfluenssa ole normaaliflunssaa juuri kummempi. Ja juurikin nämä militantit jotka ei sallisi käsiä käyttää muuhun kuin desinfiointiin sairastelevat kaikista eniten, luontaisen vastustuskyvyn vähäisyyden vuoksi.

Täyspöhkö tai NOIN KAIKKI lapset minun alle 3-vuotiaani päiväkotiryhmässä. Eivät myöskään yski tai aivastele ohjeistuksen mukaisesti. :)

Normioloissa ei meilläkään käsidesiä käytetä, mutta kun ole koulussa töissä, niin kyllä töihin tullessa ja kotiin lähtiessä laitan käsidesin. En ihan tahallani sitä pöpöä -tai muitakaan- halua kotiini viedä. Voihan tuo mistä vain tulla, mutta jos jollain voi riskiä näin helposti vähentää, niin sen mielelläni teen.