Siis tää vauvakuume...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuskus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuskus

Aktiivinen jäsen
27.03.2007
3 450
0
36
tekee mut hulluksi.
Oon päättänyt että kesken opintojen en vauvaa tee.
Silti tää vauvakuume on aivan kamalaa. Viime yönä näin unta imettämisestä ja kuinkas ollakaan, oli maitoa tullut rinnoista. (tulee sitä muutenkin aina välillä...)

Mä tuun hulluksi!!!!

Mikset tekis;) Mä valmistuin tänään työn ohessa erään tutkinnon ja olen ihan keskivertoihminen.. hyvät arvosanatkin tulis. Anna mennä vaan!!! Synnytykseen aikaa n. 8-10vk jos hyvin mennee

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mikset tekis;) Mä valmistuin tänään työn ohessa erään tutkinnon ja olen ihan keskivertoihminen.. hyvät arvosanatkin tulis. Anna mennä vaan!!! Synnytykseen aikaa n. 8-10vk jos hyvin mennee

Onnea sulle :flower:

Mä käyn töissä ja opiskelen samalla ja opintoja vielä 3 vuotta edessä. Tiedän et koulu jäis kesken...

Onnea ÄitiysLomalaiselle tutkinnon johdosta :flower:

Ja Sonica: pitäähän moni välivuosia opinnoistaan, ja mikäs sen parempi syy kuin vauvaloma :whistle: . Opintoja voi varmaan suorittaa myös etänä ja tenttien, eli valmistuminenkaan ei ehkä lykkääntyisi kovinkaan paljon.

juu ja kun tuo koulu on aikuiskoulutus(sh:ksi) niin muutenkin on koulupäiviä vähän, koulun puolesta varmaan passais et tekisin kotoa käsin suurimman osan.
Mut silti...
Aamulla koski ihan tisseihin kun olin niin ahkerasti unissani imettänyt... :ashamed:

ja sulla näkyy olevan yli 2vmukelo? ei välttämättä kannata venyttää liian isoksi ikäeroakaan. pääset sit myöhemmin helpolla kun ne leikkii keskenään ja jää äitille enemmän opiskeluaikaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja 4lasta+valmistunut:
ja sulla näkyy olevan yli 2vmukelo? ei välttämättä kannata venyttää liian isoksi ikäeroakaan. pääset sit myöhemmin helpolla kun ne leikkii keskenään ja jää äitille enemmän opiskeluaikaa ;)

Juu, 2v3kk poika.
On tää niin vaikeaa. Mieskin saattais suostua vauvantekoon :D

Mulla sama tilanne.. poika on 1v2kk ja toista tekisi mieli. Esikoinen on syntynyt opiskelujen aikana ja nyt välivuoden jälkeen jatkan opintoja. Valmistun todennäköisesti keväällä 2010.
Esikoinen antoi itseään odottaa 2vuotta joten tuntuu että pitäisikö sitä jo alkaa toista yrittämään.. kun ei välttämättä ole hyvä antaa ajan kulua.. ja ei kuitenkaan hirveen suurta ikäeroakaan haluaisi. reilun vuoden päästä jos alkaisi yrittämään niin kerkeisin käymään koulun loppuu ennen vauvan syntymää jos siis kävisi niin hyvä tuuri että heti tärppäisi. Mutta entä jos raskausaika on vaikea, enkä pysty opiskelemaan.

En tiedä..vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
:hug:

Se kuume on kyllä ihan persiistä, tarvis semmosia olla ollenkaan. Mä pelkään, et jos se kolmas nyt tulee niin kohta niitä on kaheksan!! :o :D

Samaa mäkin pelkään. siis jos täs toisen tekis niin monta niitä sitten loppujen lopuksi ois...
Tisseihin koskee edelleen... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
:hug:

Se kuume on kyllä ihan persiistä, tarvis semmosia olla ollenkaan. Mä pelkään, et jos se kolmas nyt tulee niin kohta niitä on kaheksan!! :o :D

Samaa mäkin pelkään. siis jos täs toisen tekis niin monta niitä sitten loppujen lopuksi ois...
Tisseihin koskee edelleen... :ashamed:

:laugh:

Onneks mun unet ei oo ihan noin toden olosia :D

Yhteistyössä