Siis poikamme veti herneet nenään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samoyed
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Samoyed

Jäsen
05.08.2007
820
0
16
Ja vielä aivan oikeesti mua on aina naurattanu sanonta että veti herneet nenään ja tänään sitten syötiin herneitä ja poika todella tökkäs yhden nenään oli sitten surkeaa ja itkeä tihuutti kun piti tk:hon mennä otattaan pois oli sen verta syvällä etten ite saanu. muilla samoja kokemuksia? pidin naaman pokkana pojan kans mut väkisin mielessä hymyilytti kun ajattelin tuota sanontaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tungin 3-vuotiaana nenääni helmet :D Piti yöllä lähteä tk:hon niitä poistamaan, kotiin tullessa sain äidiltä palkaksi markkinatoffeeta :)

Kiva, meilläkin poika sai lääkärin purkista valkata sellasen pienen lelun ja vannoi että laittaa vaan suuhun herneitä enään :laugh:

Viime lauantaina meillä kaivettiin kaksivuotiaan nenästä vihreitä puuhelmiä. Ihan oli kummassakin sieraimessa |O

toinen plumpsahti pihalle ihan sormipelillä, mutta toista kaivettiin lampun ja pienen virkkuukoukun avulla, sekin lähti onneksi ekayrittämällä.

Tänään samainen 2 v joutui päästäisen puremaksi, kyy sitä on päässyt tänä kesänä tirvaisemaan ja konetiskiaineetkin pikkumies on kitusiinsa kiskaissut. Onnettomuusaltis yksilö, tai ehkä kelvottomat vanhemmat?!

Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Mä otan sellasella tavallisella ruskeella pinnillä ne pois nenästä mitä sinne ovat tunkeneetkaan. Pikku siskoltani ja kahdelta lapseltani.

Joo joskus se onnistuukin mutta meidän pojal aika kapee nenä ja meni syvälle kuoppaan ja tosi iso herne yritin pinseteil pois ei tullu ja lekurikin joutu käyttään levittimiä nenään että saatiin pois :x

Yhteistyössä