Siis p.anemisesta

Tohon yhteen ketjuun liittyen..

Onko normaalia että sattuu paikalle kun kaverit puuhailee?
Onko normaalia että joku p.anee yleisellä paikalla ihan häpeilemättä?(häiritseekö se teitä jos joudutte näkemään näitä kahta asiaa)
Harrastatteko seksiä niin äänekkäästi kun vaan tekee mieli vai otatteko myös esim naapurit tai lapset huomioon ja vähän koitatte olla hiljempaa?

Jotenkin tuntuu että kaikki täällä on sitä mieltä että paneminen kuuluu siinä määrin elämään että se ei häiritse jos joutuu sitä näkemään/kuulemaan.. :whistle:

Siis mein naapuri on monta kertaa huutanu niin kovaa että en oo saanu nukuttua ja tullu oikein paha olo siitä että joutuu kuunteleen toisten voihketta.Ja kerran kun oltiin mökillä porukalla niin kaverit pani mein nukkuessa mein vieressä..Siis samassa huoneessa.. :x
Pidän näitä asioita aika ällöttävinä ja oon sit vissiin aika tiukkis.Joo. :snotty:
 
vieras
joo, on mustakin otettava huomioon muut ihmiset, mutta toisaalta jos asuu kerros- tai rivitalossa niin sitten ei koskaan saisi harrastaa rauhassa seksiä... mut en mä nyt ymmärrä että pannaan samassa huoneessa ku kavereiden kanssa nukutaan... :/
 
Mä en ole koskaan niin himoissani ettenkö pystyisi säästämään myöhemmälle, lähinnä epämiellyttävä ajatus että kaveri(t) nukkuisivat vieressä mun ja miehen naidessa..
Luojan kiitos ei tarvitse naapureiden touhuja kuunnella eikä ole tarvinnut kenekään touhuja katsellakaan.
 
äitiehdokas
Mulle seksi on intiimi asia, enkä tahdo muiden kuulevan tai näkevän siitä mitään. En myöskään tahdo nähdä tai kuulla toisten seksielämästä mitään. Joo, en mä hirteen vetäisi, jos joku nyt kohtalaisen julkisella paikalla erehtyy seksiä harrastamaan, mutta en mä siitä pitäisikään. En pidä asiaa kauhean vakavana, mutten toivo tulevan yleiseksi tavaksi tuoda intiimejä asioita toisten nähtäville väkisin. Oikeastaan tuntuu vähän pahalta se, että kun tietää joidenkin kiihottuvan ajatuksesta, että joku näkee heidän touhunsa niin he tavallaan väkisin yrittävät käyttää toisia ihmisiä kiihottumisvälineenä vastoin heidän tahtoaan. Minusta vähän pimeää.
 

Yhteistyössä