siis ootteko te kaikki käyny sen possurokotteen (terveille) 4-6v. lapsille?

  • Viestiketjun aloittaja harkitsen
  • Ensimmäinen viesti
mie
miks toi menee noin erinlailla. me luultavammin saadaan se tauti ennen kuin lapset saa rokotteen, ite oon jo saanu rokotteen mut en usko et kerkiää vaikuttaa. kyyneliä tuulee kun pelottaa niin et lapset kuolee siihen, poikakin ain sairastaessaa saa vaikeita hengitysoireita, mut kun ei oo virallista diagnoosia niin ei kuulu riskiryhmään.
 
Siis näköjään noissa aikatauluissa on huimia eroja täällä sai jo alkuviikolla alle kouluikäiset ja jos tuohon vertaa että jossain saadaan vasta kahden viikon päästä niin siitähän tulee jo 3viikon ero.....
 
????
ei olla haettu niin 5 kuin 2 vuotiaallekaan.Molemmat perusterveitä paitsi pienimmäinen korvarulehduksen saakin joka taudin jälkeen.
Emmekä hae mekään vaikka riskiryhmään tavallaan kuuluttaisiin me aikuiset.
Ei ole kyllä hajuakaan koska täällä edes rokotellaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
OTTAVATKO KAIKKI SEN VAIN OTTAMISEN ILOSTA? KUKA EI OTA O L L E N K A A N?
Meillä tällä hetkellä ei oteta....siis mietitty olla todellakin ja puntaroitu tilannetta.....kamalaa tällainen tilanne. Ei tarvi kivittää!
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
OTTAVATKO KAIKKI SEN VAIN OTTAMISEN ILOSTA? KUKA EI OTA O L L E N K A A N?
Meillä tällä hetkellä ei oteta....siis mietitty olla todellakin ja puntaroitu tilannetta.....kamalaa tällainen tilanne. Ei tarvi kivittää!
Kiva kuulla. Minäkään en aio ottaa (rv 34 ) eikä lastakaan rokoteta, ei ennen eikä jälkeen, taidetaan olla ainoat tässä kaupungissa.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
OTTAVATKO KAIKKI SEN VAIN OTTAMISEN ILOSTA? KUKA EI OTA O L L E N K A A N?
Meillä tällä hetkellä ei oteta....siis mietitty olla todellakin ja puntaroitu tilannetta.....kamalaa tällainen tilanne. Ei tarvi kivittää!
Kiva kuulla. Minäkään en aio ottaa (rv 34 ) eikä lastakaan rokoteta, ei ennen eikä jälkeen, taidetaan olla ainoat tässä kaupungissa.
Esikoinen siis 10 v
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
OTTAVATKO KAIKKI SEN VAIN OTTAMISEN ILOSTA? KUKA EI OTA O L L E N K A A N?
Meillä tällä hetkellä ei oteta....siis mietitty olla todellakin ja puntaroitu tilannetta.....kamalaa tällainen tilanne. Ei tarvi kivittää!
Kiva kuulla. Minäkään en aio ottaa (rv 34 ) eikä lastakaan rokoteta, ei ennen eikä jälkeen, taidetaan olla ainoat tässä kaupungissa.
Kaikkea hyvää teidän perheelle ja pysytään terveinä! KAIKILLE MUILLEKIN TERVEYTTÄ JA JAKSAMISTA!!!Toivotaan että on kohta ohi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Vastatkaa nyt ettei mun tarvi tehdä omaa aloitusta asiasta :D
johan mä vastasin. Lapset on saaneet ja mä oon ihan hiilenä et koska saan itse!

Sen rokotteen turvallisuutta on ihan turha epäillä, ellet siis ole allerginen jollekin sen ainesosalle.
 
ei otet ollenkaan
meidän lapset ei saa rokotusta.
yhdellä lapsista oli sikaflunssa...aivan kun normi flunssa ja me muut terveitä.
Eli totean että immuniteetti sikaflunssaan löytyy.
 

Yhteistyössä