tiku
miten on mahdollista? oon syönyt kevyemmin, kuuden jälkeen yleensä oon syöny vaan jugurttia ja marjoja, liikun 2-3 kertaa viikossa enkä silti laihdu.. vaaassa vai minussa vika?
Usko jo, syöt liikaa! Ala pitämään sitä kaloripäiväkirjaa. Jostain sitä piiloenergiaa tulee niin paljon ettet laihdu.Alkuperäinen kirjoittaja tiku:en tod oo normaali. 20 kiloo tiputettavana. annoskoot on mun mielestä normaaleja. jos paino kerta ennen pysy tässä niin miks en nyt laihdu vaikka oon korvannu puolet ruoasta salaatilla
Mistäs tuollainen absoluuttinen 500 on peräisin? Tuohan nyt vain tarkoittaa about 0,5 kg viikossa. Voi sitä hitaamminkin laihduttaa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sun pitää syödä 500 Kcl alle kulutuksesi laihtuaksesi.
Sä et luultavasti tiedä, minkä verran kaloreita mistäkin saa. Se kun vaan on niin yksinkertaista, että 2 kuukaudessa laihtuu kyllä ainakin vähän, jos syö vähemmän kun kuluttaa. Ainut vaihtoehto on, että sulla on sairaus, joka kerää nestettä. Mutta olisit ehkä huomannut joitakin oireita?Alkuperäinen kirjoittaja tiku:selitä se että miks sit en lihonu sillon kun laiharin alotin. söin paljon enemmän ja epäterveellisemmin enkä liikkunu näin paljon
Se on sellainen raakamitta, joka toimii yleisesti. En ole missään väittänyt absoluuttiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja No:Mistäs tuollainen absoluuttinen 500 on peräisin? Tuohan nyt vain tarkoittaa about 0,5 kg viikossa. Voi sitä hitaamminkin laihduttaa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sun pitää syödä 500 Kcl alle kulutuksesi laihtuaksesi.
Sori, en ollut ap vaan se vieras...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se on sellainen raakamitta, joka toimii yleisesti. En ole missään väittänyt absoluuttiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja No:Mistäs tuollainen absoluuttinen 500 on peräisin? Tuohan nyt vain tarkoittaa about 0,5 kg viikossa. Voi sitä hitaamminkin laihduttaa..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sun pitää syödä 500 Kcl alle kulutuksesi laihtuaksesi.