siis oon ollu laiharilla 2 kuukautta ja paino edelleen sama..

  • Viestiketjun aloittaja tiku
  • Ensimmäinen viesti
tiku
miten on mahdollista? oon syönyt kevyemmin, kuuden jälkeen yleensä oon syöny vaan jugurttia ja marjoja, liikun 2-3 kertaa viikossa enkä silti laihdu.. vaaassa vai minussa vika?
 
atrf
Veikkaan että sun syömisessä on se vika. Jugurtissa on paljon sokeria että riippuu kuinka paljon olet sitä syönyt. Eikä se, että jos syö ennen kuutta kuin hevonenn ja sen jälkeen vähemmän niin ei se laihduta.
 
Millipidetär
tulisiko piilokaloreita jostain? liikuntaa lisäisin niin että ainakin joka toinen päivä tulisi harrastettua kunnolla hien pintaan nostattavaa liikuntaa 1-2h esim pace, vesijuoksu, crossaus

Itse huomasin että litkein kauheasti rasvatonta maitoa pitkin päivää, siitä tuli lopulta satoja kaloreita per päivä lisää, laihdutus käynnsityi taas kun vaihdoin maidon veteen
 
Millipidetär
oikein reipas vaunulenkki joka päivä viikolla...aineenvaihdunnan käynnistäminen olisi tärkeää
mitkä on sun mitat?, BMI?, jos olet normaalipainoinen silloin pudotus on todella haastavaa, sitten annoskoot?
 
vieras
Sun pitää syödä 500 Kcl alle kulutuksesi laihtuaksesi. Koska et ole 2 kk:ssa laihtunut, syöt sen mitä kulutat, eli liikaa. Ala pitämään kaloripäiväkirjaa, niin johan paino putoaa. Maustamattomassa jogurtissa on kaloreita n. 40 per 100 g. Jos vedät kaksikin lautasellsiat marjoja ja jogurttia per ilta, saat niistä annoksen koosta riippuen 300 - 400 Kcl. Tuon lisäksi et saisi syödä kuin 1000 Kcl (paisi niinä päivinä kun liikut). Normi ruoka-annoksesta, siis rasvattomasta ja vähähiilarisesta tulee siitäkin jo helposti 500-600 Kcl, enemmänkin. Eli syöt liikaa sitä normaalina pitämääsi ruokaa...
 
tiku
en tod oo normaali. 20 kiloo tiputettavana. annoskoot on mun mielestä normaaleja. jos paino kerta ennen pysy tässä niin miks en nyt laihdu vaikka oon korvannu puolet ruoasta salaatilla
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiku:
en tod oo normaali. 20 kiloo tiputettavana. annoskoot on mun mielestä normaaleja. jos paino kerta ennen pysy tässä niin miks en nyt laihdu vaikka oon korvannu puolet ruoasta salaatilla
Usko jo, syöt liikaa! Ala pitämään sitä kaloripäiväkirjaa. Jostain sitä piiloenergiaa tulee niin paljon ettet laihdu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiku:
selitä se että miks sit en lihonu sillon kun laiharin alotin. söin paljon enemmän ja epäterveellisemmin enkä liikkunu näin paljon
Sä et luultavasti tiedä, minkä verran kaloreita mistäkin saa. Se kun vaan on niin yksinkertaista, että 2 kuukaudessa laihtuu kyllä ainakin vähän, jos syö vähemmän kun kuluttaa. Ainut vaihtoehto on, että sulla on sairaus, joka kerää nestettä. Mutta olisit ehkä huomannut joitakin oireita?

Moni laihduttaja väittää kiven kovaa syövänsä niukasti ja totuus onkin sitten ihan toinen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun pitää syödä 500 Kcl alle kulutuksesi laihtuaksesi.
Mistäs tuollainen absoluuttinen 500 on peräisin? Tuohan nyt vain tarkoittaa about 0,5 kg viikossa. Voi sitä hitaamminkin laihduttaa..
Se on sellainen raakamitta, joka toimii yleisesti. En ole missään väittänyt absoluuttiseksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sun pitää syödä 500 Kcl alle kulutuksesi laihtuaksesi.
Mistäs tuollainen absoluuttinen 500 on peräisin? Tuohan nyt vain tarkoittaa about 0,5 kg viikossa. Voi sitä hitaamminkin laihduttaa..
Se on sellainen raakamitta, joka toimii yleisesti. En ole missään väittänyt absoluuttiseksi.
Sori, en ollut ap vaan se vieras...
 
tiku
siis aamulla syön jugurttia ja marjoja, päivällä lämpimän ruoan ja salattia, iltapäivällä tas lämminruoka ja salattia, illalla marjoja jugurttia. mikä tässä mättää? kai sitä laihduttajakin saa syödä kotiruokaa niinkun muutkin?
 
personal trainer
Kerroppa sun mitat. Pituus ja paino. Ikä. Mitä syöt tarkalleen päivässä? ei riitä, että sanoo kotiruokaa. Mitä laitat leivän päälle? mitä leipää syöt? kuinka rasvaista lihaa käytät? mitä levitettä? mitä vihanneksia syöt päivän aikana? mitä juot? kuinka paljon? Ilman liikuntaakin voi laihtua, mutta loppu tulos on parempi kun liikuntaa on tarpeeksi viikoittain.
 
tiku
175cm,93kg, 23v. siis syödään makaronilaatikkoa, kastikkeita, kanaa, makkarakeittoa, millon nyt mitäkin kotiruokaa, leipää syön harvoin mut jos syön niin ruista, päälle vihreetä flooraa ja juustoa siivu-2. liha on mahdollisimman rasvatonta, juon yleensä light mehua
 

Yhteistyössä