siis oon niin vihainen!!! Kuka haluu hyysää jotain raiskaria!!!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
kaverin puolesta...
Mun kaveri raiskattiin joku aika sitten ja nyt sit just kun alkaa olee kaverilla kaikki ok ni oltiin vkl selvinpäitten laulamassa karaokee ni yks nainen hyökkäs mun kaverin kimppuun ja alkoi huutaa,kuinka se on pilannut sen miehen elämän,kun teki rikosilmoituksen..
Tää nainen uhkas myös hakata mun ystävän siitä hyvästä...
|O |O |O
:headwall: :headwall: :headwall:

Mitä hittoa??!!!
Mitä voi tollasen ihmisen päässä liikkua...??
Kuka pilas ja kenen elämän...?!!!

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
kaverin puolesta...
Mun kaveri raiskattiin joku aika sitten ja nyt sit just kun alkaa olee kaverilla kaikki ok ni oltiin vkl selvinpäitten laulamassa karaokee ni yks nainen hyökkäs mun kaverin kimppuun ja alkoi huutaa,kuinka se on pilannut sen miehen elämän,kun teki rikosilmoituksen..
|O |O |O

Mitä hittoa??!!!

Vastaavanlaiseen älyttömyyteen olen törmännyt tilanteessa, jossa mies alkoi takomaan naistaan nyrkeillä naamaan. Ihan kunnolla jo veri lensi, kun nenä aukesi ja muutenkin näytti pahalta. Siinä sitten kaksi raavasta ukkoa nappasi tämän äijän itse toimesta ja kaato sen bilispöydälle. Ei ne ees piessy sitä tai mitään, mutta tää hakattu otti mailan ja alko takomaan näitä väliin tulleita ja huusi, että irti hänen miehestä.

Joo, naiset on välillä aivan käsittämättömän sokeita tai typeriä tai eläävät täysin omassa maailmassa. Eihän tämä nyt ole sama asia, mutta sitäkin olen ihmetellyt, kun jos mies pettää, niin se on aina sen toisen naisen syy. Aina. Se nainen vamppasi ja tyrktti. Kaikki olisi aivan hyvin jos se nainen vaan ei olisi suostunut sänkyyn miehen kanssa. Miehen vikahan se ei millään tavoin ole.

Tässä tuo sekopää nainen näköjään ajattelee samalla tavalla. Eihän se ongelma ole siinä että miehensä raiskasi jonkun, vaan siinä että miehen elämä menee pilalle kun siitä ilmoitettiin. Toisin sanoen, taas se on sen toisen naisen vika. Olisi pitänyt vaan olla hiljaa ja antaa miehen selvitä raiskauksesta sanomatta ja tekemättä mitään. Miesten käytös pitäisi aina vaan hiljaa hyväksyä ja ymmärtää koska eihän se koskaan ole heidän vika.

Täysin käsittämätöntä.

No, sille voi olla selityksenä sekin että ei usko sen miehensä olevan raiskaaja ja että kieltää sen totuuden, ja uskoo sitä ihmistä joka on ollut hänen elämässään pidempään. Siis jos joku tulis teille sanomaan, että joku teille tärkeä ihminen on vaikka raiskannut jonkun, niin kuinka helpolla te uskoisitte sitä sanojaa ettekä ajattelisi, että se on sekopää,valehtelija ja hullu? Onhan se ihan normaali reaktio ihmisellä ajatella sitä hyvää siitä omasta läheisestään, varsinkin jos totuus on vähemmän kaunista. Ja toisaalta jos on jo epäilys, niin kyllä siinä voi vihakin olla reaktiona kun joku muu on rikkonut sen illuusion siitä ihmisestä. Ja se on helpompi syyttää sitä toista tuntematonta, kuin kohdata se totuus siitä läheisestä.

Kyllä se asia sitten joskus hänellekin valkenee. Luultavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
kaverin puolesta...
|O |O |O

Mitä hittoa??!!!

Vastaavanlaiseen älyttömyyteen olen törmännyt tilanteessa, jossa mies alkoi takomaan naistaan nyrkeillä naamaan. Ihan kunnolla jo veri lensi, kun nenä aukesi ja muutenkin näytti pahalta. Siinä sitten kaksi raavasta ukkoa nappasi tämän äijän itse toimesta ja kaato sen bilispöydälle. Ei ne ees piessy sitä tai mitään, mutta tää hakattu otti mailan ja alko takomaan näitä väliin tulleita ja huusi, että irti hänen miehestä.

mä sain aikonaan isosta lasipullosta takaraivoon vastaavassa tilanteessa, mulla vaan ei ollu apumiehiä... =)

Yhteistyössä