Siis onko vauva-lehden AV-porukka siirtyny tänne?

  • Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti
mm
Ite oon vanhaa av-porukkaa, mutta en koskaan tajunnu sitä hirveetä ilkeilyä jota siellä oli.
Aina pilkkasitte et kaksplussalla on kaikki pus-pus-ihku-hani-tyyppejä.
Tuliko koskaan mieleen, et se vois olla kivaki, ettei aina tulis pelkkää paskaa niskaan?
Ootteko nyt vallottaneet tämän palstan ilkeine kommenteinainneja, tuottaako se nautintoa?
 
vieras
Minä olen vanha av:lainen. En siellä ilkeillyt, enkä täälläkään, vaikka harmailenkin. Läppää voin heittää, mutta en ole ilkeä. Siksi minä olen av:lta tänne muuttamutkin, kun en jaksanut niitä juttuja siellä. Käyn joskus vilkaisemassa, mutta ei ole meno muuttunut. Niin katkeraa ja ilkeää sakkia. Joten äläs nyt yleistä ;).
 
VOI EI
Lopettakaa tää Vauva vastaan Kaksplus -vääntö jo ennen kuin aloitattekaan! Ei tätä enää, ei ei... Niin rasittavaa eipäs-juupas -jankkausta. Ja sitä paitsi varmaan puolet jengistä kirjoittaa kummassakin...
 
vieras
Minä kans entinen av:lainen. Aloin vaan sitä aluksi käyttää, siirryin tänne aluksi av:n teknisten ongelmien takia, mutta kun tuli tutuksi tämän palstan meininki niin ärsytti kun en aikasemmin älynny siirtyä. Kyllä av:n jutut on välillä jotain ihan hirveetä.
 
Ei av:lla ainakaan silloin mitään kuvia esitelty tai henkilökohtaisia asioita selitelty kun kaikki oli vieraita, eihän sieltä edes tuntenut juuri ketään. Että onhan täällä helpompaa löytää aihetta kiusaamiseen, jos sitä haluaa. Mutta uskon että suurin osa tänne muuttaneista on kuitenkin niitä jotka haluaa kertoakin jotain itsestään ilman pelkoa siitä että saa 99 % kakkaa niskaan. Täällä se prosentti on kuitenkin paljon pienempi.
 

Yhteistyössä