Siis onko tuolla Elisan asiakaspalvelussa yks työntekijä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avaruuskissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avaruuskissa

Jäsen
26.08.2007
494
0
16
Ja sekin kahvilla kokoajan?????
Mulla menee niin hermo,oon torstaista asti yrittänyt soittaa sinne siirtääkseni laskun eräpäivää.
Aina siel sanotaan et "plaveluumme on juuri nyt tullut paljon puheluita,pyydämme soittamaan myöhemmin uudestaan" tai "palveluumme on juuri nyt tullut paljon pyheluita,pahoittelemme tavanomaista pidempää jonotusaikaa,arvioimme jonotusajaksi vähintään 15 min"..sit kun jää oottaa huomaat yhtäkkii et oot yli puol tuntii jonottanut ja läpi ei pääse!!!
Laitoin niille eilen sähköpostia asiasta mut eipä sieltä ainakaan viel oo mitään vastattu.
Ei mulla kuitenkaan oo mahdollisuutta koko päivää istua puhelin korvalla ja jonottaa johonkin Elisaan mis palvelu ei ikinä pelaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Emily the strange:
Ja sekin kahvilla kokoajan?????
Mulla menee niin hermo,oon torstaista asti yrittänyt soittaa sinne siirtääkseni laskun eräpäivää.
Aina siel sanotaan et "plaveluumme on juuri nyt tullut paljon puheluita,pyydämme soittamaan myöhemmin uudestaan" tai "palveluumme on juuri nyt tullut paljon pyheluita,pahoittelemme tavanomaista pidempää jonotusaikaa,arvioimme jonotusajaksi vähintään 15 min"..sit kun jää oottaa huomaat yhtäkkii et oot yli puol tuntii jonottanut ja läpi ei pääse!!!
Laitoin niille eilen sähköpostia asiasta mut eipä sieltä ainakaan viel oo mitään vastattu.
Ei mulla kuitenkaan oo mahdollisuutta koko päivää istua puhelin korvalla ja jonottaa johonkin Elisaan mis palvelu ei ikinä pelaa!

Sä sentään olet saanut laskun! Mulla on sisällä kolmen kuukauden laskut,mulla on puhepaketti eikä ensimmäistäkään laskua ole tullut vaikka summat on varmaan ylittyneetkin. Vaihdan liittymää kyllä välittömästi,haluan operaattorin joka toimii ilman että soittaa jatkuvasti asiakaspalveluun josta ei todellakaan saa ketään kiinni.

Sä sentään olet saanut laskun! Mulla on sisällä kolmen kuukauden laskut,mulla on puhepaketti eikä ensimmäistäkään laskua ole tullut vaikka summat on varmaan ylittyneetkin. Vaihdan liittymää kyllä välittömästi,haluan operaattorin joka toimii ilman että soittaa jatkuvasti asiakaspalveluun josta ei todellakaan saa ketään kiinni.

[/quote]

Mulla on ollu Elisa jo monta vuotta,mut mielestäni viimisen vuoden aikana niil on takkunu kaikki.
Eilen yritin katella muita liittymiä josko sitä todellakin miettis toisen operaattorin palveluita..jonkun joka todella toimii..niin liittymä kuin asiakaspalvelukin.

Meillä kans mies hermoili,ku ei oo laskua tullu..mut sit se tulikin jonkun 2 viikon päästä siitä..ja hermostutti,kun se lasku on nykyään niiiin sekaisin...ei tiiä,luottaako koko Elisan laskutukseen,kun on niitä edellisiä puheluitakin muka laskuttamatta jotka laskutetaan nyt sitten tässä laskussa ja blaablaa....:(

Ottakaa dna =) Mulla on ollu 6 vuotta ja ikinä ei oo ollu yhtään ongelmaa, päinvastoin! Aina kun on pitäny asiakaspalveluun tai laskutukseen soittaa niin ei oo tarvinnu edes viittä minuuttia ikinä jonottaa =)

Meillä oli viikon puhelimet käyttökelvottomia, mulla, miehellä, tytöllä ja miehen vanhemmilla (asuvat naapurissa). Oli tuossa linkissä jotain vikaa, ja korjaus vähän kesti....
Sähköpostilla sain asiakaspalveluun yhteyden ja lopulta lupasivat puheajan hyvitystä seuraavaan laskuun. Kaksi laskua on tullut, meille kaikille, ja kukaan ei ole saanut hyvitystä ja sähköpostiin ei ole vastattu enää.
Ja Elisasta kyse.
Mutta meillä elisa on ainut, joka kuuluu.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ottakaa dna =) Mulla on ollu 6 vuotta ja ikinä ei oo ollu yhtään ongelmaa, päinvastoin! Aina kun on pitäny asiakaspalveluun tai laskutukseen soittaa niin ei oo tarvinnu edes viittä minuuttia ikinä jonottaa =)

Eikös dna toimi soneran verkossa? Meillä ei ole kuuluvuutta kuin elisalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei aavistustakaan =) Miks ei kuulu? Mä en noista verkoista ymmärrä mitään :D

No asiakaspalveluun kyllä pääsee, mutta kun tilaa erittelyn niin sama puhelu saattaa olla viisikin kertaa laskutettu ja asiaa ei edes vaivauduttu selvittämään. Ja sen takia kiitos DNA:n en saa heiltä enää liittymää ilman takuita :kieh:

Eiks sen laskun eräpäivän muuten voi vaihtaa netissäkin? Ite en taas oo saanu pariin kk laskuja, mutta enpä jaksa soitella kun eivät anna edes jonottaa vaan tulee tosiaan se ilmoitus että "yrittäkään myöhemmin uudelleen" ja tuut tuut tuut!!! :headwall: Kyllä vaihtuu Elisa pois ja nopeasti kunhan tuosta kytkypaketista eroon pääsen.

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:

No asiakaspalveluun kyllä pääsee, mutta kun tilaa erittelyn niin sama puhelu saattaa olla viisikin kertaa laskutettu ja asiaa ei edes vaivauduttu selvittämään. Ja sen takia kiitos DNA:n en saa heiltä enää liittymää ilman takuita :kieh:

Oho :o Ei mulla vaan tollasta ole, kai? Laskut on tosi pieniä ollu että tuskin ne turhasta laskuttaa mua =) Mä sain muuten 2 liittymää ilman mitään takuumaksuja vaikka oli luottotiedotkin mennyt..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei aavistustakaan =) Miks ei kuulu? Mä en noista verkoista ymmärrä mitään :D

Ollaan katvealueella ja sonera ei vaivaudu linkittämään mettäkyliä.
Lankapuhelinliittymien kuukausimaksuja kyllä nosti, että pääsisi eroon niiden linjojen huoltotöistä. Mekin irtisanottiin, kun tuntuu hurjalta maksaa yli 20e pelkkää liittymämaksua lankapuhelimesta.
Kolumbus toimii ainakin elisan verkossa, mutta sillä on kuulemma yhteinen asiakaspalvelu elisan kanssa!
Ja tuo elisa kuuluu meillä, kun laittoivat ihan tuohon parinsadan metrin päähän sen "peilinsä". Ja sekin on soneran omistama masto, mutta tähän asti tyhjillään. Nyt elisa vuokras sitä soneralta ja soneralla itsellään ei ole suunnitelmissakaan tuoda siihen peiliä, että kuuluvuus täälläkin paranisi soneran liittymissä.

Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
Eiks sen laskun eräpäivän muuten voi vaihtaa netissäkin? Ite en taas oo saanu pariin kk laskuja, mutta enpä jaksa soitella kun eivät anna edes jonottaa vaan tulee tosiaan se ilmoitus että "yrittäkään myöhemmin uudelleen" ja tuut tuut tuut!!! :headwall: Kyllä vaihtuu Elisa pois ja nopeasti kunhan tuosta kytkypaketista eroon pääsen.

Voithan sä liittymää vaihtaa vaikka se kytkypaketti onkin, et vaan käytä sitä Elisaa.. Tietysti sit pitää maksaa kahdet puhelinlaskut..

elisan "asiakas palvelu" on yhdistyny hobbarin as.palvelun kanssa :laugh:

ite lähetin s.postia joskus kesäkuussa ja meni siinä pari kuukautta kunnes vastasivat,eivätkä edes vastanneet kysymykseen

Yhteistyössä