siis onko teistä "normaalia" maksaa lehdestä kymppi?

Yritin jo päivällä kysellä, että kuinka monen mielestä 10€ on sopiva lehden hinta (se ketju ei toimi).

Olin ihan täpinöissäni, kun uusi Maalla-lehti oli ilmestynyt ja meinasin jo ostaa sen itselleni, mutta hintaa oli tosiaan kymppi. Minusta se on melko moista "rosvousta" lehdestä.

On se jo melkosen hinnakas. Ihan maksimissaan meillä maksetaan n. 7 e ja sekin on jo minusta kallis. Mun lehdet maksaa yleensä n. 3 e, enempää en oo valmis maksamaan. Harkitsin typylle sen nallepuh-lehden ostamista, jossa tulee mukana aina lautanen, mut minusta lautasesta huolimatta 7,95 oli jo paljon. :D

Kymppiin tarvitaan jo jotain todellista exxtraa päälle.

Kymppi yhdestä lehdestä on ihan järkyttävä summa mielestäni.
Muutenkin irtonumerot alkaa olee niin lehdessä kun lehdessä ihan järisyttävissä hinnoissa. Saako vitosella edes enää mitää lehteä, päivälehdetkin alkaa olee siinä ja siinä.

"vieras"
Meillä ostetaan ihan säännöllisesti kymmenen euron irtonumeroita. Mies ostaa yhtä ulkomaista pyörlehteä jonka kotiin tilaaminen maksaisi ihan yhtä paljon ja minä yhtä ulkomaista sisustuslehteä, jota en onnistunut tilaamaan kotiin.

Kymppi yhdestä lehdestä on ihan järkyttävä summa mielestäni.
Muutenkin irtonumerot alkaa olee niin lehdessä kun lehdessä ihan järisyttävissä hinnoissa. Saako vitosella edes enää mitää lehteä, päivälehdetkin alkaa olee siinä ja siinä.
Ainakin nuo mun lehdet on jatkuvasti irtonumeroina alessa -50% ja tulee usein halvemmaksi kuin kotiintilaaminen. :D

[QUOTE="vieras";23989424]Meillä ostetaan ihan säännöllisesti kymmenen euron irtonumeroita. Mies ostaa yhtä ulkomaista pyörlehteä jonka kotiin tilaaminen maksaisi ihan yhtä paljon ja minä yhtä ulkomaista sisustuslehteä, jota en onnistunut tilaamaan kotiin.[/QUOTE]

Jdl? Vai mikä?

Aikamoinen lehti pitää olla,että 10 e maksaisin yhestä.:rolleyes:
Ryöväystä tuolanen hinta,toisaalta hullu ei ole se joka pyyttää isoa hintaa,vaan se joka sen maksaa.:D

"nalkuttava talonmies"
yleensä tarjouslehdissä on skeida sisältö :) . Jotenkin silloin laatu laskee omissa suosikeissa. Normaalihinta on kyllä 7-8e. Yli kympin maksaa erikoisemmat ulkolaiset lehdet.

Mulla menee kipukynnys 15-20eurossa. Katsoin juuri mainosta eräästä harrastelehdestä mikä oli vajaat 20e. Se oli kallis ja mietin hennoisinko...

Noup. Mutta onko se nyt tuon hintainen siksi että siinä oli paljon niistä loma-asuntomessuista...?

Tiedä häntä, mutta hävyttömän hintainen olis ostaa irtonumerona kyllä. Jäis hyllyyn ja kävisin lukemassa kirjastossa.

"vieras"
Voin mä satunnaisesti maksaa lehdestä kympin. Itseasiassa siitä kympin lehdestä saattaa olla mulle enemmän pitkäaikaista iloa kuin kalliimasta kirjasta, jonka lukee ja jättää hyllyyn pölyttymään, kun leikkelen lehdistä juttuja askarteluun, reseptivihkoon jne sit kun en enää selaile sitä :)

"vieras"
Joitain ulkomaisia lehtiä ostan säännöllisesti ja ne on osa vähän alle kympin, osa melkeen 15 euroa. Tosin niissä kalliimmissa on jotain ekstraa, esim. kitaralehdessä harjoitus-CD tai vastaavaa.

[QUOTE="vieras";23989496]Famiily Living.

Siinä käy niin päin, että lehti lopetetaan kokonaan, kun ihmiset ei osta irtonumeroita, ei todellakaan niin, että irtonumeron hinta laskisi.[/QUOTE]

Mulle on tullut Family Living kotiin tilattuna, enpäs kyllä yhtään muista mitä kautta mutta onnistuu kyllä Suomeenkin. Ja vuosikerta maksoi vain 54e. Koita googletella.

Yhteistyössä