Siis onko tässä nyt

• Viestiketjun aloittaja Äippä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Äippä vaan
tapahtunut jotakin ihan radikaalia muutosta tämän rokotusohjelman/rokotteiden ja niiden apuaineiden kanssa viime vuosien aikana.

Meillä lapsia syntynyt vuosien -92 - 06 välillä kuusi kappaletta. Huomenna olisi edessä tämän pienimmän ensimmäiset rokotukset (3 kk). Kaikki muut tenavat saaneet kaikki rokotusohjlmaan kuuluneet rokotteet ja niistä tulleet sivuoireet olleet todella pieniä. (Rokotuspaikan kipua ja punotusta, lämpöilyä ja ärtyneisyyttä).Tätä edellinen lapsi syntynyt -02.

Eli siis vastauksia kaipaan tuohon alussa esittämääni kysymykseen, onko joku asia muuttunut, kun tuntuu olevan niin paljon mielipiteitä, jotka ovat rokotuksia vastaan?

äitix1
Rokotteet eivät koskaan ole olleet turvallisia, mutta nykyään tilanne on vain huonontunut, koska yhteen rokotteeseen laiteetaan nykyään jopa 5 eri ainetta. (rokotteet sis. esim. myrkyllistä elohopeaa) Joillekin ei tule koko elämän aikana mitään rokotteista, mutta hyvin monille tulee joko ennemmin tai myöhemmin joitain sairauksia/oireita ym. Nykyään ihmetellään, et miks on ylivilkkautta niin paljon. (syytä ei etsitä, vain lääkkeet adhd.n hoitoon ja mitkä ovat taas lääkkeiden sivuvaikutukset??), lapsettomuutta, kätkytkuolemat lisääntyy, leukemia, lasten astma, MS-tauti, SYÖPÄ LISÄÄNTYY HUIMASTI, lasten ALLERGIAT erittäin yleisiä. Nykyään harvassa on ne lapset, joilla ei ole korvatulehduksia ym ym..

Rokotteiden turvallisuuta ja tehoa ei ole koskaan lääketehtaat allekirjoittaneet, joten meillä on aihetta niin kauan kyseenalasitaa heidän tekemiään rokotteita.

Itse en anna lapsiani rokottaa. Suosittelen, että luet kirjan nimeltä: ROKOTUKSET tekijä Yves Delatte Avustanut: Teija Virtanen

äippä vaan, tällä palstalla vaan kirjoittelee enemmän niitä rokotuksia vastustavia äitejä. Suurin osa on edelleen kiitollisia lapsilleen saamastaan ilmaisesta suojasta, myös allekirjoittanut (tosin olen vielä lapsia vailla).

Ainahan voi arvailla, johtuvatko nuo yleistyneet jutut rokotuksista, hektisemmästä yhteiskunnasta, lisäaineista, uv-säteilystä, Tsernobylin laskeumasta, kännykän radioaalloista, tarkemmasta diagnosoinnista, saasteista, median höykkyytyksestä vai mistä. En ole kuitenkaan yhtään tieteelliseen näyttöön perustuvaa tutkimusta nähnyt tai kuullut, jossa rokotuksilla olisi yhteys esim ADHD:een.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 22:16 swerfiel kirjoitti:
äippä vaan, tällä palstalla vaan kirjoittelee enemmän niitä rokotuksia vastustavia äitejä. Suurin osa on edelleen kiitollisia lapsilleen saamastaan ilmaisesta suojasta, myös allekirjoittanut (tosin olen vielä lapsia vailla).

Ainahan voi arvailla, johtuvatko nuo yleistyneet jutut rokotuksista, hektisemmästä yhteiskunnasta, lisäaineista, uv-säteilystä, Tsernobylin laskeumasta, kännykän radioaalloista, tarkemmasta diagnosoinnista, saasteista, median höykkyytyksestä vai mistä. En ole kuitenkaan yhtään tieteelliseen näyttöön perustuvaa tutkimusta nähnyt tai kuullut, jossa rokotuksilla olisi yhteys esim ADHD:een.
No voi olla että sitten kun sinulla on lapsi ajattelet eri tavalla, sen näkee sitten..

Minä olen kyllä antanut rokottaa oman lapseni, sillä itse reissaamme ulkomailla ja minusta oli edesvastuutonta olla rokottamatta lasta.
Nyt on muuten meneillään aivokalvontulehdusrokotetutkimus, jossa omanikin on mukana. Jos tuota esim. tuota rokotetta ei olisi, en kyllä rohkenisi viedä lastani lomalle esim. Viroon ja Venäjälle. Samoin paljon reissaavissa perheissä kiitosta saa hepatiittirokote. Mietipä miltä lapsi välttyy tuonkin rokotteen avulla??
Olen toki kuullut paljonkin ns. rokotevauriolapsista, mutta se, että lapsen ongelmat olisivat suoranaisesti rokotteesta on vaikeaa todistaa. Jokaisella on oikeus valintaan ja valitsetpa kumman tahansa aina on olemassa riskejä.

valtaosa näistä rokotevastaisista äideistä on luomua päästä varpaisiin ja luomukaupasta saa jos jonkin laista huuhaata vaivaan kuin vaivaan. nämä ihmiset ovat rakentaneet sairaan kuuloisia salaliittoteorioita lääkefirmoja kohtaan ja nyt ne huutavat täällä rokotteiden vaaroista silmät punaisina. Mutta heiltä pyydettäessä faktoja asioilleen he eivät pysty antamaan kui rokoteinfon ja muutaman luomukaupan sivut linkeiksi. sitten he myös antavat tämän kaksitoista lasta käsittäneen tutkimuksen MPR rokotteen ja autismin yhteydestä.. joka sekin on kumottu vuonna 2004 koska löytyi asia jonka perusteella pystyttiin sanomaan että tämä herra wa.. mikä se nyt oli oli rahan ahne #&%?$!*... että näin. ja jos jollakin nyt oli niitä faktoja niin pistäkääpä tulemaan ja kunnon tutkimuksia laajoja seurantoja ja mielusti puolueettomia :)

Haluaisinpa saada käsiini sellaisia tutkimuksia, joissa on seurattu rokotteiden vaikutuksia parikymmentäkin vuotta. Ja teille, jotka uskotte automaattisesti, että rokotteet ovat tarpeellisia, tässä 40 vuotta terveydenhoitajana toimineen mielipide: "monet rokotteet ovat jo turhia, mutta niiden poistaminen on hidasta, koska päättäjät ovat vanhoja ja elävät jossain sota-ajan jälkeisissä pula-ajoissa. Silloin kun rokotteet otettiin käyttöön oli henkilökohtainen hygienia aivan toista luokkaa kuin nykyään, ihmiset elivät ahtaasti, jolloin taudit pääsivät leviämään tehokkaasti. Ihmisten riski sairastua oli suurempi, ja lääketiede oli monella tapaa vielä lapsenkengissä".

Joten jokainen vanhempi tehköön omat päätelmänsä. Muiden täytyy myös niitä päätelmiä kunnioittaa... B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 13:00 vieras kirjoitti:
valtaosa näistä rokotevastaisista äideistä on luomua päästä varpaisiin ja luomukaupasta saa jos jonkin laista huuhaata vaivaan kuin vaivaan. nämä ihmiset ovat rakentaneet sairaan kuuloisia salaliittoteorioita lääkefirmoja kohtaan ja nyt ne huutavat täällä rokotteiden vaaroista silmät punaisina. Mutta heiltä pyydettäessä faktoja asioilleen he eivät pysty antamaan kui rokoteinfon ja muutaman luomukaupan sivut linkeiksi. sitten he myös antavat tämän kaksitoista lasta käsittäneen tutkimuksen MPR rokotteen ja autismin yhteydestä.. joka sekin on kumottu vuonna 2004 koska löytyi asia jonka perusteella pystyttiin sanomaan että tämä herra wa.. mikä se nyt oli oli rahan ahne #&%?$!*... että näin. ja jos jollakin nyt oli niitä faktoja niin pistäkääpä tulemaan ja kunnon tutkimuksia laajoja seurantoja ja mielusti puolueettomia :)
Täytyy täysillä peesata!!! Kerrankin asiaa..

kiesus
joo-o kuulostaa pahalta toi 40v terkkarina ollut kertoo.Mitäköhän tutkimuksia tämä täti on tehnyt urallaan vai liekö ns.mutu tuntumalla. Itse olen huomannut,että nämä 40 vuotta toimineet ovat jääneet ajan hermoilta jo aika päivää sitten. Minä uskon tieteeseen. mm. Sama jäykkäkouristus siellä maassa muhii kuin ennenkin, eikä ole mikään pikku juttu jos se saa. Rokotteet ovat virustauteja vastaan joihin ei ole tehokasta lääkitystä. Olen hoitanut teholla monia aikuisia jotaka ovat aikuisiällä saaneet vesirokon, ovat olleet henkitoreissaa usieta päiviä, luulempa että he olisvat mielummin antaneet rokottaa itsensä aikuuisena vesirokkoa vastaan kuin käyneet kuoleman rajalla. Tössäni olen erittäin kiitollinen siitä,että olen saanut ilmaisen b-hepatiitti rokotukset, en todellakaan haluaisi saada sitä joltain potilaalta ja pelätä loppuelämä saavani maksasyövän. Ja luulempa että moni afrikkalainen lapsi olisi iloinen jos eidän vanhempansa voitaisiin estää kuolemasta aidsiin rokotteen avulla ja luulen,että näille rokotteiden vastustajille menee siinä vaiheessa #&%?$!* housuihin kun lintuinfulesssa tulee suomeen (tosin rokotteen täydestä vaikutusesta ei ole tietoa vielä)

Yhteistyössä