Siis onko tää nyt sitten totta.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minniina

Vieras
Meillä tyttö on pitänyt tähän asti aina nukuttaa (paitsi alle vuoden ikäisenä nukahti itsekseen..) siten, että olen itse samassa huoneessa ja pötköttelen omalla sängyllä... Nyt useana iltana tyttö on sanonun " * nukkuu itse, äiti pois..." Kerran olen käynyt peiton laittamassa päälle kun on sitä huudellut, mutta sitten taas käskenyt äidin pois... Sitten mä istun hiiren hiljaa soffalla ja odotan et millon se rääkäsee, mut ei, sinne se nukahtaa ITSE =). Kyllä on juhlaa, kun ei tarvitse siellä tuntukaupalla nököttää ja odottaa, että milloin se nukahtaa =)

Meillä ei ole mikään menny hienosti niin kuin oppikirjoissa sanotaan mutta minun ei ole koskaan tarviinnu nukuttaa poikaa. Vauvana laitoin hänet sänkyyn ja lauloin unilaulun suukko ja hyvää yötä ja sinne jäi hakemaan unta issekseen tai nukahti heti. ja näin me taidettiin mennä lähes kolme vuotiaaksi. sitten alettiin lukea yksi iltasatu ja laulu ja jää itsekseen nukkumaan. nyt on hiukan yli 4v ja samallai mennää. jos meillä on itkua nukkumaan mennessä niin se johtuu siitä että on kipeä ja harvoin on kipeä. *koputtaa puuta*
Kuunnellu ystäviä kun saattavat pari tuntiakin nukuttaa, miten he jaksaa.
Nukahtaminen tosiaan on ollu aina helppoa mutta meillä on ollut enemmän kuin tarpeeksi yövalvomisia. unikoulut käyty ja kaikki kikat kokeiltiin. 2v 4kk iässä alkoi nukkumaan hyvin yöt. mutta toi on kyllä siunaus kun lapsi nukahtaa helposti. jää illalla aikaa itellensä ja miehellekkin.

Yhteistyössä