Siis onko kaikkien pienten lasten synttäreillä käytössä se vieraiden lahjominen?

• Viestiketjun aloittaja haloo
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole, mun mielestä ne synttärit riittää lahjomukseksi. Se että on kakkua, limua ja namuja. Amerikkalaista hapatusta tollaset vieraiden lahjomiset, mun mielestä. Synttärisankaria sitä lahjoa pitää eikä vieraita =)

koppis
Onkohan tuokin joku amerikkalainen keksintö, jota taas matkitaan?? Ei meillä mitään lahjapusseja kyllä vieraille ole. Pienistä kilpailuista voi saada vaikka tikkarin tai tarroja tms. pientä.

niin
Huvittaa kun täällä 99% mammoista sanoo että EI ja EI TULE, silti mun muksut ei oo tullu "tyhjin käsin" yksiltäkään synttäreiltä ja kun noita 3 on ja kaikki koululaisia niin aika monet on tullu juhlittua tähän mennessä.
Meillä saavat mukaansa sitä mitä on pinjatasta, onginnasta, aarteen etsinnästä tai vastaavasta löytynyt, kerran leivottiin pullaa ja jokainen sai viedä omat leipomuksensa kotiin

marmatus
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Huvittaa kun täällä 99% mammoista sanoo että EI ja EI TULE, silti mun muksut ei oo tullu "tyhjin käsin" yksiltäkään synttäreiltä ja kun noita 3 on ja kaikki koululaisia niin aika monet on tullu juhlittua tähän mennessä.
Meillä saavat mukaansa sitä mitä on pinjatasta, onginnasta, aarteen etsinnästä tai vastaavasta löytynyt, kerran leivottiin pullaa ja jokainen sai viedä omat leipomuksensa kotiin
Meillä taidetaan kans sitten "lahjoa" :D kaikissa kilpailuissa on palkinnot ja nää lahjapussukat on ollut onginnan palkinto. Meillä tyttö suunnittelee itse mitä pussukkaan tulee, viimeks oli ilmapallo, tikkari,saippuakuplia ja irtokarkkeja. Eivät montaa euroa maksaneet. Kukin tavallaan hei!!!! Ärsyttää kun täällä aina haukutaan toisten ratkaisuja asiaan jos toiseen...saa tietty olla jotain mieltä, mut osa väestä niiiiiiin saakelin negatiivisia joihinkin asioihin. T: KETJUNTAPPAJA

Me leivottiin viimeksi tyttöjen synttäreille sellaisia keksitikkareita joita tytöt sitten antoivat vierailleen heidän lähiessä. Juhlissa on ollut myös pinjata josta vieraat on saanu karkkeja, tarroja yms.

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Me leivottiin viimeksi tyttöjen synttäreille sellaisia keksitikkareita joita tytöt sitten antoivat vierailleen heidän lähiessä. Juhlissa on ollut myös pinjata josta vieraat on saanu karkkeja, tarroja yms.
Asiaa vähän sivuten...
Mihin laitoitte sen pinjatan roikkumaan? koukku katossa?
Ajattelin hankkia sellasen seuraaville synttäreille.

Joskus olen niitä pussukoita väsännyt, mutta enää en siihen hommaan ryhdy. Synttäreiden järjestämisessä on muutenkin ihan tarpeeksi hommaa ja rahan menoa. Jos on jotain kilpailuja, niin niissä on ehkä pieniä palkintoja.

mimmu
meillä on tehty päätös, et yksillä synttäreillä/lapsi saa pitää onginta-numeron. Jolloin vieraat saa siis hyvin pienen lahjan. Nyt ollu lasten 3 vee synttäreillä tuo juttu, ei muulloin mitään vieraille :) paitsi tietenki hyvät tarjoilut! ;)

Yhteistyössä