Siis onko joku tämmöinen juttu tapahtunut joskus tässä parin vuoden aikana josta kenties iltasanomissa uutisoitu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muistaako kukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muistaako kukaan

Vieras
Eli joku nainen salasuhteessa ja neinen kuoli tän "rakastajan" toimesta? Oisko joku vahinko juttu ampuminen tai joku?

Joo kamala juttu.. yritin googlettaa ja löytää.

muutama vuosi sitten tampereella oli ainakin sellainen tapaus, missä suhteessa oleva nainen vei asunnolleen baari-illan tuttavuutensa ja sitten se mies surmasi sen naisen..

[QUOTE="vieras";24945233]Viimeisin taisi olla Sari Lehtosen tappo/murha. On ollut paljon lehdissä.[/QUOTE]

Oliko tää se joka oli tampereen lähellä, ja se nainen oli menossa oman miehensä kanssa lähiaikoina naimisiin, mutta lähtikin vieraan miehen mukaan baarista, ja se yhdenillanjuttu sitten tappoi sen?

[QUOTE="vieras";24945554]Eiku se l....a oli mennyt kuukautta aiemmin naimisiin ja sit sen baaripano tappoi sen.[/QUOTE]

okei eli niin päin. Varmaan kiva tilanne sille sulhaselle, sekin ois kamalaa että vaimo tapettais, mutta sen lisäks sais vielä tietää että se vaimo oli petturi. :( Tää nainen oli muuten mun tutun tuttu siitä on jäänyt mieleen. En oo koskaan tavannut ko. ihmistä, mutta uutisoinnin jälkeen mun tuttu kertoi että oli hänen ystävänsä.

okei eli niin päin. Varmaan kiva tilanne sille sulhaselle, sekin ois kamalaa että vaimo tapettais, mutta sen lisäks sais vielä tietää että se vaimo oli petturi. :( Tää nainen oli muuten mun tutun tuttu siitä on jäänyt mieleen. En oo koskaan tavannut ko. ihmistä, mutta uutisoinnin jälkeen mun tuttu kertoi että oli hänen ystävänsä.

No mies oli varmaankin vain tyytyväinen kun pääsi pikaisesti eroon pettävästä vaimosta.

[QUOTE="vieras";24945834]No mies oli varmaankin vain tyytyväinen kun pääsi pikaisesti eroon pettävästä vaimosta.[/QUOTE]

No en mä ainakaan tolleen pystyis ajattelemaan jos sattuis omalle kohdalle.