Siis onko ihan hullu idea... Rattaista ja lapsen iästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä maksoin juu jokuaika sitten vahoista yhdistelmistä kirppailla 15 euoa. Ne olis varmaan just sopivat tarkoitukseesi. Mä siis ostin ne, koska mei oltiin shopattu vähän paljon ja mulla vaan meni hermo, mä en jaksanu roudata tavaroita, joten melkein 2, vuotias sai vaunut :laugh:

No en mä enää isoja yhdistelmiä kyllä osta nurkkiin... Ihan kevyet saa ajaa nyt asiansa sen hetken kun niitä tarvitaan...

:D

Siel olis ollu sellaset vanhanaikaiset taitettavat perusmatkarattaat, jotka mä olsin halunnu, mutta ne makso 40 euroa ja oli ihan likaset. Noi oli siistimmät ja halvemmat ja kun toi 2,5 v ei oikeesti enää niitä kauheesti tarvi, ni otin halvimmat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
muoks: Työntöaisa siis lapsen pyörään.

Tähän lapsen pyörän työntämiseen sopii koirakin mukaan. Omaan pyöräilyyn varmaan ei...

Totta... Jotenki vierastan tätä ajatusta... laittaa 16" pyörään työntöaisaa... En tiedä miksi mutta silti... No täytyy harkita nyt vaihtoehtoja ja katsella niitä myös :)

Kiitos vinkeistä kaikille :flower:

Mulla on carenan matkarattaat--> älä osta. menee ehkä tosiaan matkoilla, jos ei muuta oo, mutta en todellakaan halua lenkkeillä noiden kanssa. Believe me, et sinäkään :) Kulkevat kaikkialle muualla paitsi suoraan ja ovat tosi huonot työntää. Ovat olleet uudesta asti samanlaiset kenkut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mulla on carenan matkarattaat--> älä osta. menee ehkä tosiaan matkoilla, jos ei muuta oo, mutta en todellakaan halua lenkkeillä noiden kanssa. Believe me, et sinäkään :) Kulkevat kaikkialle muualla paitsi suoraan ja ovat tosi huonot työntää. Ovat olleet uudesta asti samanlaiset kenkut.

Näin mä vähän olen ajatellutkin... siksi meillä ei koskaan ole semmosia ollutkaan. En kyllä enään raaskisi mitään rattaita ostaa uutena.

Yhteistyössä