Siis onko äiti olemassa vain lastaan varten??! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun kaveri ainakin elää vain ja ainoastaan lapsiaan ja miestään varten. Ei osaa sanoa jos kysyn et lähetäänkö huomenna käymään pieni ostosreissu et voiko lähteä. Saatttaa katsokaas olla et lapset haluaa jotain, kyytiä jonnekki tai voihan olla et se mies aukasee suunsa et olis menossa jonnekki. Ja uskokaa seki vielä et se ukko yleensä aukasee suunsa just silloin jos kaveri on kerrankin päättänyt lähteä jonnekki esim käymään kaupassa :snotty:

Ei siinä merenneitosen ketjussa sanottu, että pitää 24/7 olla kiinni vauvassa. Voihan sitä käydä jossain imetysten välissä (kun siinä oli imettävistä äideistä kyse). Mutta siinä kritisoitiin sitä, että pitää olla pois niin kauan, että vauvalle pitää antaa korviketta. Ja ap:han myöhemmin sanoi, että halusi aiheuttaa keskustelua ja oli siksi provosoiva aloitus.

Mutta minun mielestäni ekat kuukaudet äidin kuuluu olla "kiinni" vauvassa. Voi käydä lenkillä tai muulla lyhyellä reissulla, muttei tuntikausia olla poissa. Älkääkä vedelkö herneitä nenään, tämä on henk. koht. mielipiteeni ja oma ohjenuorani, en tyrkytä uskoani muille :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Tuon käsite omasta ajastakin on hyvin vaihteleva. Se mikä on toiselle omaa aikaa, ei välttämättä ole sitä toiselle.

Just näin. Mutta olen samoilla linjoilla siinä että jokainen tarvitsee edes sekunnin yksinäisyyttä, ja se voi olla vaikka vessassa pissalla käynti tai nukkuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
pelottava ajatuskin, hui! Itse palasin töihin keväällä kun ei pää kestänyt enää olla lasten kanssa kotona. Väsyin seisomaan samoissa puistoissa joka ikinen pv. Minusta jaksaa lastenkin kanssa paremmin kun käy töissä. ja on muutakin kuin pelkkää lasten kanssa oloa.

Toisaalta ne lapsetkin voi väsyä käymään päiväkodissa. Ja olisivat mielummin kotona äidin tai isän hoidossa.
Kumman etu menee sitten edelle?

Yhteistyössä