Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja omakotitaloista yli miljoonaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Juu ei:Ei silloin vielä ollutkaan samanlaisia reimatecin asuja,josisa tätä sun sitä ominaisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:.. miten kaikki on kallistuneet!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu ei:Ei silloin vielä ollutkaan samanlaisia reimatecin asuja,josisa tätä sun sitä ominaisuutta.
Mutta kun tämä pätee kaikkeen,markka aikana en ikinä olis maksanut näitä euro ajan hintoja.Esim vanhempani ostivat omakotitalon 100 000markalla, nyt saman talon hinta on 100 000e..euron merkki vaan kaikkiin perään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:.. miten kaikki on kallistuneet!
Toisaalta, mun eka tietokone 90-luvun alussa maksoi 17 000 mk. Oli ihan neljäkasikutonen.
Nyt mulla on loistava kannettava isolla hyvällä näytöllä, ja sain sen tonnilla!
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu ei:Ei silloin vielä ollutkaan samanlaisia reimatecin asuja,josisa tätä sun sitä ominaisuutta.
Mutta kun tämä pätee kaikkeen,markka aikana en ikinä olis maksanut näitä euro ajan hintoja.Esim vanhempani ostivat omakotitalon 100 000markalla, nyt saman talon hinta on 100 000e..euron merkki vaan kaikkiin perään.
Joo, ja vanhemapani ostivat aikoinaan 300 000 MARKALLA talon ( yli 20v sitten ). Ja nykyään talon arvo on euroina sama...
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:.. miten kaikki on kallistuneet!
Toisaalta, mun eka tietokone 90-luvun alussa maksoi 17 000 mk. Oli ihan neljäkasikutonen.
Nyt mulla on loistava kannettava isolla hyvällä näytöllä, ja sain sen tonnilla!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai mä olen sitten köyhä ja kitsas kun mun mielestä 70e lasten ulkoilupuvusta on jo paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu ei:Ei silloin vielä ollutkaan samanlaisia reimatecin asuja,josisa tätä sun sitä ominaisuutta.
Joo, ja vanhemapani ostivat aikoinaan 300 000 MARKALLA talon ( yli 20v sitten ). Ja nykyään talon arvo on euroina sama...
ja mieti paljon tuo 300 000e on markoissa ainakin lähemmäs 2MILJOONAA markkaa,jos ei jopa yli.Eipä ollut kenelläkään silloin varaa ostaa niin kalliita taloja..sitten autot,meillä esim 24 000e autolainaa ja markoissa n.70 000 markkaa ja sillä olis silloin saanut jo omakotitalon..huoh :/
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Juu ei:Ei silloin vielä ollutkaan samanlaisia reimatecin asuja,josisa tätä sun sitä ominaisuutta.
ja mieti paljon tuo 300 000e on markoissa ainakin lähemmäs 2MILJOONAA markkaa,jos ei jopa yli.Eipä ollut kenelläkään silloin varaa ostaa niin kalliita taloja..sitten autot,meillä esim 24 000e autolainaa ja markoissa n.70 000 markkaa ja sillä olis silloin saanut jo omakotitalon..huoh :/
Niinpä. Mutta onko palkat nousseet? Minusta kyllä tuntuu, että ei.
Miten ihmisillä on varaa? Vai elääkö ihmiset tiukemmalla? Ainakin enemmän ovat velkaisia... ja kantavat velkansa hautaankin tätämenoa... ( meilläkin lainaa riittämiin, markoiksi en edes viitsi taittaa ).