Siis oikeestikko te otatte?????

Lukaisin mielenkiinnosta lukitun palstakiusaajat top vitosen ja hämmästyin että ihan oikeestikko jotkut ottaa fb-listoilleen tuntemattomia palstalaisia ja sitten tulee jotain kauheita kärhämiä? :eek: Ei voi olla totta. En ottais jos en yhtään tietäis ihmisestä mitään. Kyllä ootte pimeitä.
 
Varmaan aika monikin ottaa fb-kavereiseen ihan tuntemattomia tyyppejä, eikä se mun käsittääkseni tee ihmisestä pimeää.

Pssst, älä yleistä. TE otatte ja TE ootte pimeitä. Tiedän etten tarkoita kaikkia, mutta kuulostaa lievältä yleistykseltä.

Ja vielä. Ei osunut ja uponnut, mullei oo fb-kaverina yhtään sellaista josta en tietäisi mitään. :)
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Varmaan aika monikin ottaa fb-kavereiseen ihan tuntemattomia tyyppejä, eikä se mun käsittääkseni tee ihmisestä pimeää.
Itse en ottaisi ikinä. Mutta jos joku ottaa ja siitä tulee joitain ikäviä seurauksia, niin itsehän hän on valintansa tehnyt.
 
Mulla on pari palstalaista kaverina, mutta kyllä minä heistä jotain tiedän :)

Muutamalta palstalaiselta on myös tullut kaveripyyntö, jotka oon hylännyt, kun ko. tyyppien palstapersoonakaan ei erityisemmin mua miellytä eikä ole haluja tutustua sen paremmin.
 
Niin siis ihan tuikituntemattomia ei varmaan moni kuiteskaan ota listoille. On mullakin jokunen jotka olen tavannut tai muuten sentään jotain kanssakäymistä tai yhteistä on. Mitähän siitä syntyis kun ottais koko klaanin. Varmaan palstahistoriaa ja draamaa. :LOL:
 
kjh
Mä oon alusta asti pitänyt facen suhteen tiukan linjan. Kavereikseni hyväksyn vaan ne, joiden kanssa ihan oikeasti haluan jakaa arkeni. Näin kotona ollessa face on kuitenkin mulle se jokapäiväinen sosiaalisen kanssakäymisen väline. Onhan se vähän tylyä hylätä kaveripyyntöjä, mutta elämä on. Mä en ole koskaan ymmärtänyt niitä kavereiden haalijoita, joilla on monta sataa kaveria, 90% jotakin puolituttuja. Mulla kaveripyyntöjä on tullut esim potilailta (olen sh), eikä mulla ole pienintäkään aikomusta jakaa yksityiselämääni esim. potilaideni kanssa.
 

Yhteistyössä