Siis ohoh! Mahduin H&M:n XL-kokoon! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haa!

Vieras
:o

Täällä tätä nimittäin kysyinkin jo aiemmin ja nyt tuli tilaamat vaatteet kotiin. Minulla siis painoa yli 90 kiloa ja sillä vähän epäilytti, vaikka mittataulukon katsoinkin. Olen aina ennen tilannut B.i.B.-malliston vaatteita..

Ja kyllä ne mahtuu ja on jopa isoja!! :o Ainoastaan rinnat on vähän liian isot näihin vaatteisiin. Mutta ihan käsittämätöntä, koska käytin XL-kokoa silloin kun painoin 70 kiloa! (olen rintava joten johtuu varmaan siitä että paidoissa tulen aina tarvitsemaan isoja kokoja)

Kävin paikallisessa liikkeessä katselemassa yhtenä päivänä, jotta olisin siellä voinut sovittaa, mutta en löytänyt YHTÄÄN XL-koon vaatetta?? Siis loppuuko myymälässä koot L:ään vai meneekö XL:t kaikki heti kaupaksi?

Mulla on bikinit kokoa xl ja painan 63kg:), ett kai ne vaihtelee tiedä sit...

Voisko olla ett osassa vaatteissa on xl-kokoon asti ja toisissa ne siirtyy jo B.i.B:n puolelle?

Mä olen huomannut että joihinkin xl-vaatteisiin menen "hukkaan" ja toiset xl-vaatteet ei mene päälle. Siis just H&M:n mallistoista. Eli se on niin mallista kiinni ei ketjusta...

Mutta joskus on kiva fiilis että mahtuu noihin H&M vaatteisiin kun yleensä nämä halpisketjujen vaatteet on aika pientä kokoa....

H&M vaihtoi jokunen vuosi sitten noita kokojuttuja. Koko M vastaa kokoja 40-42 , L kokoja 44-46 ja XL sitten jo kokoa 48-50. Mun mielestä joissain kaupoissa XL on sama kuin koko 42-44!

Mutta joo H&M:n vaatteet on pieniä. Itse olen kokoa 40 yleensä, mutta noiden koon 44 paidat ei mee kiinni tisseistä...

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Eli se on niin mallista kiinni ei ketjusta...

Mutta joskus on kiva fiilis että mahtuu noihin H&M vaatteisiin kun yleensä nämä halpisketjujen vaatteet on aika pientä kokoa....

Näin minäkin luulen, että johtuu varmasti mallistakin. Ihan tarkoituksella tilasin nyt ensin tunikoita ja mekkoja, kun niissä on enemmän sitä löysää. Mutta pitää nyt kokeilla muitakin vaatteita kun näin positiivinen yllätys oli näiden kanssa =) Ei varmasti mitkään ihan tiukat mallit mene (jo rinnat tekee sen) enkä tällä kropalla semmoisia vaatteita käytäkään.

Yhteistyössä