Siis öööö... NYT vasta tajusin että Mies-Hki on...

• Viestiketjun aloittaja täys toope
  • Ensimmäinen viesti
jeps
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Voi hitsi, mä oon jopa vähän kade :D. Nimittäin mä voin kakssataaprosenttisella varmuudella sanoa etten KOSKAAN pääse kirjoittamaan mieheni kanssa samaan ketjuun kaksplussalle :D
Mäkin voin vannoa, mut oon vaan hyvilläni ettei mun MIES kiinnostu tämmösestä :=) Liikaa munaa tämmöseen.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Voi hitsi, mä oon jopa vähän kade :D. Nimittäin mä voin kakssataaprosenttisella varmuudella sanoa etten KOSKAAN pääse kirjoittamaan mieheni kanssa samaan ketjuun kaksplussalle :D
Itseasiassa tää taitaa olla meidänkin eka kerta :)

vai muistakohan väärin
Umm.. no joo, jos ei sitä Tel Avivissa istumista yhdessä lasketa :D
Hih, te ette siis enää ole "samaanketjuunkirjoittamis"-neitsyitä :xmas:

täys toope
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uuuu ja voi hitsi ei mitään sisäpiirihommaa olleskaan.
no höh... ei tästä kyllä tämmönen ketju pitäny tulla :(

lähdenpä sitten nukkumaan niin jää ainaki kaikenlaiset piruilut minulta lukematta.

öitä ketjun aiheen innoittajille :wave: ja muillekkin!

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Mäkin voin vannoa, mut oon vaan hyvilläni ettei mun MIES kiinnostu tämmösestä :=) Liikaa munaa tämmöseen.
No ei kai täällä kukaan munalla kirjoittele. Ja jos kirjoittelee, niin tosiaan harmillista että miehelläs on liian iso näpyttelyyn :snotty:

Niin mun mies on kyllä muuten vaan niin huono missään nettikeskustelussa. Tai siis sitä ei saa innostumaan. Ei mistään keskustelupalstasta.

No ei kai täällä kukaan munalla kirjoittele. Ja jos kirjoittelee, niin tosiaan harmillista että miehelläs on liian iso näpyttelyyn :snotty:

Niin mun mies on kyllä muuten vaan niin huono missään nettikeskustelussa. Tai siis sitä ei saa innostumaan. Ei mistään keskustelupalstasta.
Oot ihana :D *nauraa täällä ton toisen kanssa

sama

Kirjoita munalla? Täääh? *kuvittelee sitä näkyä*

Alkuperäinen kirjoittaja Wau!:
Kirjoitteletteko fyysisesti samassa tilassa? Vauvakin syntyy näköjään piakkoin...
Ollaan jo samassa tilassa. Ei tosin ihan vierekkäin ja ei näe lukea toisen näytöltä.
Voi kun vauva syntyisi jo :) Tolla miekkoisella alkoi talvilomakin!
Vatsa roikkuu jo niin alhaalla että huuh..

utelias
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Mun ottama kuva Ylläksellä 2007 ja mies siinä 39v
=O
menis ihan alle parikymppisestä! :D
Noilla suvussa noi kasvot pysyy kasassa ja iho kuosissa koko vartalossa..
Mä taas joudun näkemään HIUKKA enempi vaivaa :D
No siitähän on sulle vaan iloa ettei rupsahda ennen aikojaan! :D

Heh :D kävelyllä iiiiiiiiiiiiiiiiisoja mäkiä ja käytiin saunomassa mun vanhemmilla :D mut EI! kaveri pysyy vaan visusti sisällä ... :LOL: yksi tuttavapariskunta jo huuteli tuossa kerran että "NYT lopetatte sen vauvan panttaamisen!" :D mut niinhän se menee .. ne tulee sitten ku tulee *ei auta kuin vaan odotella* B)

Yhteistyössä